חדשות והודעות

האקתון דיגיטלי - The Future of Supermarkets חדשנות בנגישות

 

19-21 במאי. החל משעות אחה"צ ביום רביעי ועד 12:00 ביום שישי, FUTURE, מרכז היזמות והחדשנות של HIT, יוזם האקתון דיגיטלי בן יומיים, ומטרתו עיצוב חווית הקנייה העתידית ברשתות המזון כשהיא מונגשת לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.
מדובר בשת"פ בין מכון טכנולוגי חולון- HIT, מכללת אפקה, עמותת נגישות ישראל ושופרסל.

 


מטרת ההאקתון היא לפצח ולהציע פתרונות חדשניים למספר אתגרים ממוקדים שהינם חלק מחוויית הצרכנות "הפחות מוצלחת" של אנשים עם מוגבלות או צרכים מיוחדים, ברשתות המזון הגדולות.


ההאקתון הינו תהליך חוויתי ומובנה, בו נפרק את האתגר או את "החוויה" לתתי אתגרים /משימות והסטודנטים המשתתפים יעברו מסלול מובנה בדרך לפיצוח משימות אשר בסופו יוצגו מגוון פתרונות לפאנל השופטים.


זהו תרגיל מחשבתי בפיתוח כישורים של חשיבה יצירתית ויזמית בקרב הסטודנטים תוך העלאת נושא הנגישות ברשתות מזון בפרט לסדר היום שלכם כאנשי הטכנולוגיה והמעצבים, של העתיד ושימוש בנושא חשוב זה כמוטיב מרכזי בפיתוח רעיונות חדשניים ופתרון בעיות.

 

ההאקתון הדיגיטלי יתקיים במשך יומיים וחצי ויכלול כ 10 צוותים רב תחומיים, אשר יחולקו מראש על ידי צוות המארגנים. הצוותים ילוו במנטורים מקצועיים ואנשי סגל מומחים מתחומי העיצוב המכליל, טכנולוגיות מסייעות, הנדסה ועוד.


במהלך ההאקתון, הצוותים יעבדו על משימות שיובילו אותם לבניית מצגת קונספט תוך עבודת צוות והתייעצות עם מנטורים ומנחים. האירוע יסתיים במצגות קצרות של הצוותים.


מספר ימים לאחר סיום ההאקתון ייערך מפגש הכרזה, ובו יוצגו הצוותים שקיבלו את הניקוד הגבוה ביותר על ידי צוות השופטים\ות.


לצוותים הזוכים יחולקו פרסים כמו גם לכל אחד מהמשתתפים\ות!

 

הרישום פתוח לכל הסטודנטים

 
איך נרשמים:


אתר ההאקתון

 
 טופס הצטרפות