חדשות והודעות

להיות יזם רב תחומי


הקורס "יזמות בעולם מולטידיסציפלינרי" של בית הספר ללימודים רב-תחומיים בשיתוף עם מרכז היזמות FUTURE מיועד לסטודנטים מכל הפקולטות ומכשיר אותם להתנהלות בעולם ההיי טק העכשווי.

 

אילוסטרציה - קורסים אקדמיים בנושא יזמות וחדשנות

 

בעידן הנוכחי יש חופש מוחלט להציע רעיונות ולחלום בענק על דברים שלא העזו לחלום עליהם לפני 20 שנה. אך כאשר יש רעיון, חשוב מאוד ואפילו חיוני לדעת איך להציג אותו, איך להעביר אותו לקהל, וחשוב לא פחות, איך לשכנע יזמים ומשקיעים שזה בדיוק הרעיון שהם מחפשים.


אורן סימניאן מוביל את הקורס ליזמות בעולם רב תחומי המקנה 4 נ"ז ומועבר בבית הספר ללימודים רב תחומיים בשיתוף עם מרכז היזמות FUTURE. 

 

אורן סמניאן, מרצה וראש התכנית ליזמות בעולם רב תחומי

אורן סמניאן, מרצה וראש התכנית ליזמות בעולם רב תחומי

 

בין הנושאים הנלמדים בקורס: עולם ההשקעות בהייטק; התנהלות מול עובדים ומול משקיעים; גיוס כספים ועוגנים נוספים שיכולים לקדם יזמות ויזמים. לצד הקמת מיזם, רוכשים הסטודנטים בקורס כלים המותאמים במיוחד לעולם היזמות, לצד הרצאות ומפגשים עם יזמים, משקיעים ובעלי תפקידים המתמחים בשלבים שונים של פיתוח המיזם.

 

במהלך הקורס הסטודנטים עובדים על פיתוח רעיון בצוותים הטרוגניים מבחינת הרקע האקדמי שלהם. בסופו של הקורס מציגים הצוותים מצגת קצרה על הרעיון שפיתחו מלווה בסיכום כתוב כתקציר מנהלים.

 

מסביר אורן: "ארגז הכלים היזמי נחוץ לכל מי שרוצה להתמודד עם אתגרי העידן החדש. אחד הנושאים בהם אנו עוסקים היא השאלה איך מכניסים אנשים ל''אקוסיסטם'' – המושג המגדיר את קהילת היזמות בישראל. עובדים הרבה על ה"אני", מי אני ואיך אני מציג את עצמי, איך אני לוקח רעיון ומפתח אותו משלב המחשבה ועד המוצר השלם.

 

ב HIT יש פקולטות מאוד עם אוריינטצייה יישומית ולכן יש כאן קרקע טובה לצמיחתם של יזמים. לאחרונה נפתח המחזור השישי של הקורס בו משתתפים 24 סטודנטים כאשר מתוכן 25% נשים. הכוונה היא לפתוח עוד תוכניות יזמות וגאוותנו היא על בוגרים שגייסו כבר כספים ועובדים על מיזמים מגוונים ומשתלבים בתעשייה כמובילים לאחר שרכשו ארגז כלים יוצא מן הכלל". 

 

לפרטים על קורסי יזמות וחדשנות נוספים

 

פורסם: 30/03/2022