חדשות והודעות

מוטורולה מחזקת את שיתוף הפעולה עם HIT

 
משלחת של חברת מוטורולה הגיעה לביקור ב HIT במטרה לדון בהידוק שיתוף הפעולה בין המכון לחברת מוטורולה.
 
משלחת חברת מוטורולה
 
בחודש ינואר האחרון ביקרה במכון משלחת של חברת מוטורולה בראשות מר דורון נדג'ר, מנהל מרכז המו"פ של החברה בארץ . המשלחת, אשר כללה ראשי תחומים ואחראים על קשרים עם האקדמיה, הגיעה במטרה לדון בהידוק שיתוף הפעולה בין HIT לחברת מוטורולה.
 
במהלך הביקור דנו המשתתפים בשיתופי פעולה עתידיים במגוון תחומי פעולה: הגשת הצעות למחקר באירופה, ייזום תכניות "מגנטון" ו"מגנט" , שיתופי פעולה בתחום ה- Smart City ו-Cyber , פרויקטים לסטודנטים בתחומי הנדסת תקשורת, מדעי המחשב, ניהול טכנולוגיה ועיצוב, ופיתוח משותף של קורסים חדשניים.
 
דגש רב הושם במפגש על יכולותיו הרב-תחומיות של המכון, המשלבות עיצוב, הנדסה מתמטיקה ומדעי המחשב ואשר מייחדות אותו כמוסד אקדמי.
 
בביקור, אשר נערך ביוזמת פרופסור מוטי חרדים, סגן הנשיא לפיתוח אקדמי, השתתפו פרופ' אריק שדה- דקאן הפקולטה לניהול טכנולוגיה, ד"ר רפי ברכאן – ראש רשות המחקר, הפיתוח וקשרי חוץ, מר דוד ראב"ד – ראש המחלקה לעיצוב תעשייתי, גב' מיכל בריל – מהמחלקה לעיצוב תקשורת חזותית, וד"ר מיכל גורדון – מהפקולטה למדעים.
 
ביקור במעבדת SAR
הידוק הקשרים בין התעשייה והאקדמיה באמצעות הקמת מסגרות מתקדמות להוראה ולמחקר יישומי, הוא אחד היעדים המרכזיים בתוכנית האסטרטגית של המכון. הידוק שיתופי פעולה קיימים כמו גם יצירת שיתופי פעולה חדשים הנם אינטרס מובהק של HIT במטרה לספק מענה הולם למחסור ההולך וגדל בכוח אדם מיומן במשק ובתעשייה בישראל.
 
בין השאר הוחלט במהלך הביקור על חיזוק הקשר בין חברת מוטורולה לסטודנטים לתואר הראשון בפקולטה למדעים במכון, בכל מה שקשור להנחיה משותפת בפרויקטים המעניינים את מוטורולה, וכן עם סטודנטים משנים ב'-ג' אשר יוכלו לעבוד בחברה. הדיונים אף נסובו על אפשרויות מימון חלקי של פרוייקטי סטודנטים.
 
חברי המשלחת סיירו במכון וביקרו בין השאר במעבדת SAR , בסדנאות הפקולטה לעיצוב ובמעבדות להנדסת תקשורת.