חדשות והודעות

פרוייקט גמר -מדבריה- חנוכייה מחולות מכתש רמון

 

פרויקט הגמר של רעות בשן, סטודנטית לעיצוב תעשייתי HIT מכון טכנולוגי חולון, הפך לעסק כלכלי מרגש של בני נוער מירוחם.
התוצאה : חנוכייה יפהפייה "מדבריה" העשויה מחולות מכתש רמון שתימכר לקהל הרחב.

 
"מדבריה"

החנוכייה בעיצוב : רעות בשן.
 
במסגרת פרויקט הגמר במחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT שנקרא : "ממשחק למוצר" ייצרה רעות בשן פמוטים מחול שמאזכרים משחקים בחול על שפת הים. הפמוטים הפכו לחנוכייה ופרויקט מרגש של נוער מירוחם.
מטרת העל של הפרויקט היא לייצר חוויה עסקית לבני הנוער בירוחם ומרבית הכסף הולך לבני הנוער כשכר עבור עבודתם. הכסף שנותר משמש להוצאות שוטפות : אריזה, שינוע, כלי עבודה ועוד. הצלחה במכירות משמעותה עבודה נוספת לבני הנוער ופיתוח של מוצרים נוספים במתכונת דומה. הפרויקט הוא פרויקט עסקי לכל דבר. הרווח הכספי מתועל ליצירת מקומות עבודה לבני הנוער והקניית מיומנויות מעולם העבודה.
 
 

מדבריה

 
"מדבריה" היא חנוכייה העשויה מחולות המכתש הגדול במצפה רמון, מעשה ידם ויצירתם של בני נוער מירוחם. היצירה נולדה מתוך שיתוף פעולה ששם לפניו למטרה לפתח הזדמנות חינוכית- סביבתית-עסקית, המאמינה ביכולתם של בני הנוער.
שתוף הפעולה תומך בשימוש בחומרי גלם סביבתיים ויצירה המביאה את רוח המקום.
 
 
 
שותפים לעשייה
צוות מתנ"ס ירוחם-יחידת הנוער, "מעשייה" יפו, "עשינו עסק"—ציונות 2000, הביטוח הלאומי:
מדבריה
  • פועה לדג'נסקי מ"מעשייה" דאגה לעשות את החיבור בין חומר הגלם בפמוטים לחולות המכתש במצפה רמון ואיחדה את כל הגורמים השותפים לפרויקט כולל אישור הכדאיות של המוצר מבחינה שיווקית.
  • "עשינו עסק"- תכנית של "ציונות 2000" שתפקידה לדאוג לפרויקט בהיבט העסקי והחברתי. במסגרת "ציונות 2000"- עמותה חברתית פעילה ורחבה, דאגו לליווי ומימון של הוצאות הפיתוח עבור הפרויקט.
  • יחידת הנוער של ירוחם אשר מטעמם בראש החוויה העסקית עומדת שולה אוחיון המפקחת על בני הנוער החרוצים והיצרניים.

 


החנוכייה משווקת באריזת קרטון איכותית וצבעונית ברוח היצירה. הנחות מיוחדות ומשמעותיות לרכישה ע"י חברות עסקיות/ועדי עובדים . להזמנות ופרטים נוספים : שולה אוחיון, צוות מתנ"ס ירוחם 050-6598854 shulaohayun@gmail.com