חדשות והודעות

כנסים בינלאומיים פוריים במיוחד ל-HIT בחו"ל

 

נציגי המכון הטכנולוגי חולון חזרו בימים האחרונים משני כנסים בינלאומיים מרכזיים בפינלנד וקזחסטן. בכנסים חוזקו שיתופי פעולה קיימים וקודמו שיתופי פעולה נוספים וחדשים.

 

HIT המכון הטכנולוגי חולון ממשיך במרץ לקדם את מעמדו הבינלאומי ע"י פיתוח וטיפוח של שיתופי פעולה עם מוסדות בחו"ל. בימים האחרונים חזרו מכנס EAIE בפינלנד סמנכ"ל השיווק של המכון, גב' תמר שמואלי, וגב' אירה איבשין גואטה, יועצת לתכנית חילופי סטודנטים, ומכנס BOLOSHAK בקזחסטן חזרה הגב' טוני לוי אחראית קשרי חוץ מטעם לשכת הנשיא. נציגות המכון דיווחו על כנסים מוצלחים למכון.

 

כנס EAIE

 

EAIE (European Association for International Education) הנו ארגון בינלאומי שמהווה פלטפורמה למומחיות, נטוורקינג ותשתיות לבינלאומיות בהשכלה הגבוהה ומארגן כנס שנתי בנושא. השנה פתח המל"ג דוכן לאקדמיה הישראלית ובחר במכון, יחד עם ששת המוסדות האוניברסיטאיים המובילים בישראל (אוני' ת"א, אוני' בר אילן, אוני' בן גוריון, אוני' העברית, הטכניון, אוני' חיפה), לייצוג ההשכלה הגבוהה בישראל.

 

בכנס השתתפו כ-6,000 איש ונוצרו יחסים טובים והדדיים עם נציגי המשרדים הבינלאומיים מהאוניברסיטאות בארץ, התחזקו שיתופי פעולה עם השותפים בחו"ל עמם יש למכון הסכמים וכן נוצרו שיתופי פעולה עתידיים עם מוסדות חדשים. "לפגישות ולכנס יש משמעות רבה לקידום המכון בתחומים הרלוונטיים, ולכל האתגרים העומדים לפתחו של המכון וחשיבותם כפי שהוגדרה על ידי הנהלת המכון בזירה הבינלאומית" אמרה הגב' איבשין גואטה.

 

כנס BOLOSHAK

 

כנס BOLOSHAK הינו כנס בנושא השכלה בינלאומית ומאורגן ע"י קרן BOLOSHAK אשר נמצאת תחת פיקוחו הישיר של נשיא קזחסטן ומממנת מלגות לימודים מלאות לסטודנטים קזחים בחו"ל. השנה השתתפו בכנס מעל 1,500 מבקרים ומעל 200 דוכנים של אוניברסיטאות מכול העולם.

 

בעקבות הצגת התוכניות הייחודיות של HIT ע"י הגברת לוי נוצרו התנאים ליצירת 6 מסמכי הבנות חדשים עם מוסדות ממשלתיים ואקדמיים מובילים. בנוסף, קודמו הסכמי שיתוף פעולה עם מוסדות מובילים מארה"ב, הונגריה והונג קונג. בכנס הגיעו נציגים מ 2 חברות הפועלות תחת ASATANA HUB לפגישות וארבעה מנהלים ורקטורים ממוסדות אקדמיים שונים נרשמו בעקבות הכנס גם לשבוע הבינלאומי שיערך במכון ב 3-7/11/2019.

 

"המפגשים המוצלחים עם נציגים מהממשלה, מהמוסדות האקדמיים וגם עם סטודנטים הוכיחו שוב את הערכה הבינלאומית לה זוכה המכון. יש עניין רב של מוסדות וגופים בינלאומיים בשיתוף פעולה עמנו. סטודנטים רבים מקזחסטן מעוניינים לקבל את הכשרתם האקדמית בHIT והם ישמשו בסיום לימודיהם "שגרירים" של המכון וישראל." סיכמה הגברת לוי. 

 

 

תמונות נוספות מכנס BOLOSHAK

 

 

 

 

 

 

 

פורסם: 24/10/2019