חדשות והודעות

מנכ"ל IBM ישראל בביקור ראשון ב –HIT

 
מר דניאל מלכה, מנכ"ל IBM ישראל, ביקר במכון הטכנולוגי לראשונה מאז נכנס לתפקידו. אל מר מלכה התלוותה גב' מזי גלאור, סמנכ"ל השיווק והתקשורת של IBM ישראל.
 
את פני האורחים קיבל נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, אשר סקר בפניהם את ההיסטוריה של המכון ואת הפעילות הענפה המתקיימת בחמש הפקולטות. הנשיא ציין כי המכון נחשב למוביל טכנולוגי בקרב המוסדות להשכלה גבוהה בישראל והזמין את IBM לשלב ידיים ולצאת יחד לדרך משותפת .
 
בין חברת IBM למכון מתקיים שיתוף פעולה זה 14 שנה בפרויקטים משותפים עם הפקולטה לטכנולוגיות למידה ובפרט תוכנית "ילדים למען ילדים" והכוונה היא להרחיב את תחומי שיתופי הפעולה.
 
מר מלכה ציין כי החברה שהוא עומד בראשה מעוניינת להרחיב את שיתופי הפעולה עם העולם האקדמי ובשל מערכת היחסים הארוכה והמוצלחת עם המכון, הוא שואף להעמיק ולהרחיב את התחומים בהם יתבצע שיתוף הפעולה הזה. "היתרון שלנו כחברה ברור ביכולתנו לחשוף את הטכנולוגיה שלנו לסטודנטים אשר בבוא הזמן יהפכו להיות מקבלי ההחלטות בארגונים גדולים", אמר מר מלכה.
 
צילום: טל קלייין
 
ד"ר רפאל ברכאן, ראש רשות המו"פ וקשרי החוץ, סקר בפני האורחים את המחקר היישומי המתקיים במכון לרבות התכונית לפתוח תוכנית לימודים חדשה למדעי רפואה דיגיטלית, אשר גם בתחום הזה קיימות אפשרויות נרחבות לשיתוף פעולה בין המכון לחברת IBM.
 
"נשמח לחבר אלינו את העשייה המתבצעת בIBM – בהקשר של כיצד אנו יכולים לספק פתרונות ולעשות הטמעה בארגונים. יצרנו קורסים מולטי-דיסציפלינריים אשר בהם יוכשרו סטודנטים לתחום שנראה היום כתחום החדשני ביותר ברפואה".
 
ד"ר יוליה עינב, דיקאנית הסטודנטים סקרה את מגוון הפרויקטים החברתיים הנעשים במכון בשיתוף חברות ומוסדות חיצוניים וציינה כי לאור העובדה שחברת IBM חרתה על דגלה את נושא המעורבות החברתית יש קרקע נרחבת לקיום פרויקטים משותפים לטובת הקהילה והחברה.
 
רותם ישראל, מהפקולטה לטכנולוגיות למידה הציגה בפני האורחים את פרויקט "ילדים למען ילדים" אשר מתקיים, כאמור, זו השנה ה-14 בהצלחה רבה ומחבר בין תלמידים יהודים וערבים אשר מוצאים יחד פתרונות טכנולוגיים לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים.
 
הביקור הסתיים בקריאה משותפת להיפגש בהקדם כדי להתחיל בחשיבה מעשית והכנת תוכניות לביצוע הפרויקטים הרבים שעומדים על הפרק.