חדשות והודעות

אירוע סיום פרויקט "חולון עירי" בשיתוף הפקולטה לטכנולוגיות למידה

 

תלמידי כיתות ד' מ-26 בתי ספר בחולון השתתפו בגמר תחרות "חולון עירי" שיזם מנהל החינוך בעירייה, בשיתוף המוזיאון לתולדות חולון והפקולטה לטכנולוגיות למידה ב-HIT, בהובלת רותם ישראל –פישלזון. 

 

ראש עיריית חולון ונשיא המכון הטכנולוגי עם נציגי בתי הספר שזכו בתחרות 

צילום: יותם שובל

 

האירוע נחתם במפגש חגיגי בנוכחות התלמידים ובמעמד נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב וראש עיריית חולון, מר מוטי ששון.

 

בדברי ברכתו ציין ראש העיר כי כיליד העיר חולון וראש העירייה שלה כבר שנים רבות, הוא מקווה שהסיור עזר לילדים להכיר טוב יותר את העיר באמצעות המשחק. על אף העובדה שמדובר בתחרות, ציין ראש העיר כי מבחינתו כולם מנצחים ולכל המשתתפים הוענק כרטיס כניסה חינם למרכז ימית 2000.

 

מר מוטי ששון, ראש עיריית חולון 

צילום: יותם שובל

 

נשיא HIT, פרופ' אדוארד יעקובוב, בירך את הילדים ואמר כי הוא עצמו תושב העיר זה 29 שנים, ולדעתו העיר חולון מיוחדת במינה והוא מקווה שהילדים לומדים להכיר אותה טוב יותר בעזרת התחרות. עוד אמר נשיא המכון כי "החלומות שלכם מתחילים בבית הספר ואני מקווה שבבוא העת תבואו ללמוד כאן".

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT 

צילום: יותם שובל

 

בתחרות, המהווה את אירוע השיא לסיום תכנית הלימודים ״הישוב שלי״ העוסקת במורשת העיר, השתתפו 3 תלמידים מצטיינים, בליווי מורה מטעם מכל בית ספר. התלמידים סיירו באתרים ונקודות עניין שונות ברחבי העיר וענו על שאלות הנוגעות להיסטוריה של העיר ולאתריה השונים באמצעות אפליקציית Treasure-HIT שפותחה בפקולטה לטכנולוגיות למידה. בין האתרים ונקודות העניין: המוזיאון לתולדות חולון, פארק פרס, בית הכנסת השומרוני, מגדל המים בשכונת מולדת והפילבוקס.

 

ראש עיריית חולון ונשיא המכון הטכנולוגי עם חלק ממשתתפי התחרות 

צילום: יותם שובל

 

ד"ר חגית מישר-טל באירוע הסיום 

צילום: יותם שובל

 

בסיום התחרות הוענקו פרסים לשלושת בתי הספר הזוכים: במקום הראשון זכה בי"ס גורדון, במקום השני- בית ספר בן צבי ובמקום השלישי בית ספר רביבים. 

 

אירוע זה הוא המשך לפעילות ענפה שהתקיימה בחודש האחרון, במהלכה השתתפו כ-2000 תלמידי כיתות ד' במשחק דומה בין כתלי בתי הספר. 
 

 

תמונות נוספות מפעילות הילדים: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם: 03/06/2019