חדשות והודעות

הדר טל יוסף

 
איך עברו עלייך הארבע שנים האחרונות?
מלאות בחוויות טובות והצלחות. אני גאה להיות בוגרת של הפקולטה.
 

ספרי לי על החודש האחרון שלך?
הימים של אחרי ההגשות וההכנות לתערוכה היו ימים עמוסים, לוקח זמן לעכל שסיימת ולא צריך לפתוח את התוכנות יותר ולעבוד על הפרויקט. זו תחושת הקלה שצלחנו ארבע שנים לא פשוטות והגענו לנקודת הסיום.
יחד עם זאת עדיין צריך להשקיע בתוצר הסופי שמוכיח את שלמדנו בארבע שנים שעברו.

 
ספרי על הפרויקט.
הפרויקט עוסק ביצירת תדמית למרכז חוויתי המקיים סדנאות ללימוד טכניקות של חלום צלול. חלום צלול הינו מצב תת-הכרתי, בו האדם מודע לכך שהוא חולם וכך יכול להחליט לעשות בחלום כל דבר שיחפוץ ולחוות חוויה חושית מסעירה ומוחשית מאוד.
 
הדר יוסף - פרויקטי גמר
 
 
לאחר שחוויתי חוויה שנקראת "שיתוק שינה", בה המוח ער והגוף ישן. לעיתים כשאנחנו ישנים הגוף משותק ואי אפשר להזיז איברים או לדבר, והמוח ער ומודע. בדר"כ התופעה מלווה בהזיות וזו חוויה מלחיצה אך לא מסוכנת. לאחר שחוויתי זאת התחלתי לחקור קצת על תחום השינה והחלומות ונשאבתי לעולם המרתק של החלומות הצלולים.
 
האם את מרוצה מהתוצר?
אני מרוצה מאוד. נהניתי מתהליך העיצוב ובעיקר נהניתי משלב התחקיר על התחום עצמו. זהו תחום מסקרן והיה מלהיב ומאתגר להתנסות בשיטות לשליטה בחלומות.
בפרויקט הגמר בחרתי לעסוק במדיה שאיננה תחום ההתמחות שלי. אני למדתי בהתמחות Print ועשיתי פרויקט Interactive. הייתי ממליצה לסטודנטים שעומדים לקראת פרויקט הגמר לבחור בתחום ההתמחות שלהם, בו הם שולטים היטב, ולא לנסות נישה חדשה ללא ידע מקדים.
 
תני טיפ לסטודנט/ית על תהליך פרויקט גמר.
הטיפ הכי חשוב הוא לשמור על רוגע כמה שניתן במהלך העבודה על הפרויקט, לנסות ליהנות מהתהליך, ולצאת לבירה מידי פעם כדי לשמור על שפיות.
 

 
הדר יוסף - פרויקט גמר
 
לינק לאתר שבנתה: http://avirec.co.il/clients/edu/hadar/

עיצוב פנים
עיצוב תעשייתי