חדשות והודעות

מפגש פתיחת שנה עם הגרעין היזמי של ארגון בוגרי המכון

 

המפגש השני של הגרעין היזמי של ארגון הבוגרים התקיים במכון.

הגרעין היזמי של ארגון הבוגרים הינו גוף חדש המתהווה במכון במטרה לפתח גרעין חזק לשימור הקשר בין המכון לבין הבוגרים וכן בין הבוגרים לבין עצמם (Networking), וכן במטרה לטפח את הבוגרים כשגרירים אותנטיים וטבעיים של המכון תוך מתן פלטפורמות וליווי להמשך ההתפתחות המקצועית, האקדמית, האישית והחברתית של הבוגרים.

 

מר מלאך סגן יו"ר הוועד המנהל ויו"ר אגודת הידידים של המכון, גב' סבן ועו"ד רוזנצוויג מארגון הבוגרים, פרופ' יעקובוב נשיא HIT, 

מר גולדברג מנכ"ל HIT

 

במהלך המפגש, אותו יזמו עו"ד אורה רוזנצוויג יו"ר ארגון הבוגרים ולימור הרמולין-סבן, אחראית ארגון הבוגרים הוצגה סקירה קצרה של ערב "מה יגלו לנו הכוכבים" – מפגש ראשון מסוגו אשר התקיים במכון ביולי השנה בין בוגרי המכון המשמשים בתפקידים בולטים בחברות ובארגונים מובילים בהיי טק הישראלי, לבין סטודנטים מהפקולטות השונות הנמצאים לקראת סיום לימודיהם. מדובר ברעיון אותו הציעו הבוגרים עצמם במפגש הגרעין היזמי הראשון, אשר התקיים במאי השנה. הרעיון התקבל ויושם באופן מוצלח לרווחת הסטודנטים הנמצאים לקראת סיום לימודיהם.

 

נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב בירך את באי המפגש וציין בסיפוק כי בשנתו ה-50 של המכון הוא גאה לראות נוכחות כה מרשימה של הבוגרים, דבר המעיד על הקשר החם שלהם עם המכון.


יו"ר ארגון הבוגרים, עו"ד אורה רוזנצוויג העלתה על נס את תמיכת נשיא המכון בפעילות הארגון ואמרה כי מתוכננות פעילויות נוספות בעתיד, ביניהן סיור משותף באחת מהחברות של מי מהבוגרים ועוד.

 

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר

 

האורחים, אשר נהנו מקוקטייל וליווי מוזיקלי האזינו להרצאות של בוגרים ביניהם:

 

שלומית אופיר, מעצבת תכשיטים מצליחה ובוגרת הפקולטה לעיצוב, אשר סיפרה על דרכה להצלחה ועל צמיחת העסק שלה המונה כיום מספר רב של סניפים בארץ ובחו"ל.  
 

צחי דינר בוגר המחלקה לתקשורת חזותית וכיום ראש המסלול לעיצוב אינטראקטיבי בפקולטה לעיצוב במכון סיפר על התחומים המעסיקים אותו ונוגעים במחקר העוסק בטכנולוגיה, חברה ועיצוב.
 

תרין וויצמן בוגרת הפקולטה לניהול טכנולוגיה. 
מובילת צוות ניהול פרוייקטי פיתוח תוכנה ברפינטיב (REFINITIV) העוסקת בטכנולוגיות פיננסיות הציגה את תפקידה ואת התרומה של התואר להצלחתה.

 

עולם העבודה העתידי - ד"ר מיה אימברמן


ד"ר מיה אימברמן פסיכולוגית תעשייתית וארגונית, מובילה את תחום ייעוץ ה Human Capital בדלויט ישראל, ומומחית בתחום עולם העבודה העתידי, הרצתה על המאפיינים של עולם העבודה העתידי אשר יכלול עובדים רבים אשר יעבדו מביתם או בחללי עבודה משותפים, דבר שיצור חווית עבודה שונה לחלוטין ובעלת השפעות על שוק העבודה הגלובאלי. בהרצאתה הציגה ד"ר אימברמן זוית ראיה מעניינת וחדשנית לגבי התמורות שעוד מצפות לנו בתחום זה.
 

 

 

פורסם: 06/11/2018