חדשות והודעות

782 בוגרי HIT קיבלו את התואר בטקס מרגש בהיכל הספורט של חולון

 
ביום רביעי, 7 ביוני 2017, נערך טקס הענקת תארים, ראשון ושני , ל-782 בוגרים של המכון ,בנוכחות 2800 אורחים.
 
צילום: סיוון פרג'
 
האירוע אשר נערך בהיכל הספורט בחולון, היה חגיגי ומרגש ונכחו בו נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב וסגניו, פרופ' מוטי חרדים ופרופ' דוד שויחט, מנכ"ל המכון מר שמיל גולדברג ,יו"ר חבר הנאמנים של המכון, מר פנחס (פיני) כהן, יו"ר הועד המנהל היוצא מר צבי טרופ, מר מוטי ששון ראש עיריית חולון, חברי חבר הנאמנים, היו"ר היוצא של אגודת הסטודנטים עמרי שמחי, וחברי הועד המנהל והמועצה האקדמית של HIT וכמובן הבוגרים ובני משפחותיהם,
 
אורחי הכבוד באירוע היו הרב ישראל מאיר לאו אשר קיבל אות הוקרה על מפעל חיים, פרופ' נילי כהן כלת פרס ישראל בחקר המשפט ונשיאת האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים ומר יאיר המבורגר, יו"ר ומנכ"ל "קבוצת הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ", אשר קיבלו תארים לשם כבוד.
 
בנאומו ציין הרב לאו כי בדיוק בתאריך הזה, לפני 50 שנה, שוחררו ירושלים והכותל המערבי במלחמת ששת הימים. "הלוואי שנדע להשכיל לאחד לבבות ולהתקרב זה לזה. אנו מייחלים לשלום ומצפים לו" אמר הרב לאו.
 
נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, אמר בטקס כי מערכת ההשכלה הגבוהה בארץ ובעולם עומדת בפני אתגרים מורכבים בעת הזו. אנו עומדים באתגרים הללו וזאת בזכות חשיבה יצירתית, יכולת למידה עצמית, עבודת צוות וראייה בין תחומית- מערכתית מתפתחת ואנו עושים זאת בהצלחה רבה. המכון ממשיך להיות מוסד אקדמי מצטיין, מדעי-טכנולוגי רב-תחומי, ייחודי בנוף ההשכלה הגבוהה בישראל, המשלב הוראה אקדמית איכותית ודינאמית לצד מחקר ופיתוח יישומיים בשיתוף פעולה הדוק ולמען התעשייה וכלל מגזרי החברה בישראל".
 
צילום: סיוון פרג'
 
תימור ניסים וירדן ברקת מהפקולטה לטכנולוגיות למידה בירכו בשם הבוגרים ואמרו : "להיות בוגר של המכון זה לדעת שהכלים החשובים ביותר שקיבלנו כאן אינם קשורים לתחום האקדמי או החברתי בלבד, אלא דווקא לכישורי החיים — המשמעת העצמית, ההתמדה, הנשיאה באחריות אישית לתהליך הלימודים, ניהול הזמן המיטבי, ההבנה שהדברים אינם קורים מכוח האינרציה ושאם לא תעשה, זה פשוט לא יקרה. הכל מצוי בידינו ואנחנו אלה שקובעים את הדרך וכמובן — אחראים לתוצאה".
 
יו"ר חבר הנאמנים מר פנחס (פיני) כהן אמר בדברי ברכתו לבוגרים: "הרצון והנחישות שלכם היא מילת המפתח. אני מפנה בקשה אליכם, בוגרים יקרים, המשיכו להעמיק ולעסוק במה שלמדתם כאן והמשיכו לחתור ליעדים גבוהים ולמצוינות.
 
ראש עיריית חולון, מר מוטי ששון אמר כי אחד מסמליה היפים של עיר הוא מוסד אקדמי מכובד וכזה הוא המכון הטכנולוגי אשר ממשיך מסורת ארוכת שנים של שיתוף פעולה פורה עם עיריית חולון.
 
 
פורסם: 8.6.17