חדשות והודעות

תוכנית היזמות החדשה של HIT הושקה בכנס "מרעיון למציאות" שהתקיים במכון

 

בכנס הוצגה התוכנית FutureHIT - בית של יזמות, אשר פתוחה לסטודנטים, בוגרים וסגל המכון מכל תחומי העשייה (עיצוב, הנדסה, טכנולוגיה ועוד), המעוניינים להפוך רעיון למציאות תחת קורת הגג של המכון.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון

צילום: דינה סטסקוביץ'


בדברי ברכתו אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, כי זהו הכנס הראשון  בתחום היזמות והחדשנות המחבר שלושה מושגים חשובים: חדשנות, יזמות ומנהיגות. מיקומה הגבוה של ישראל במדד החדשנות העולמי ב, יחד עם הזכייה של המכון במענק של ות"ת בסך מיליון ש"ח להקמת מרכז חדשנות, הופכים את התקופה הונכחית לכזו, המאפשרת לקצר את הדרך מרעיון למציאותולמכון יש את היכולות לכך.

 

ד"ר נאווה שקד, ראש המחלקה ללימודים רב תחומיים, ציינה בדבריה כי ייחודו של הקורס בכך שהוא מאפשר התנסות אמיתית בחיי היום יום של יזם, שכן במהלכו ייפגשו המשתתפים עם מומחים מהתעשייה במטרה להכינם למימוש הרעיון במסגרת האקסלרטור אשר הוקם במכון.

 

ד"ר נאווה שקד, ראש המחלקה ללימודים רב תחומיים

צילום: דינה סטסקוביץ'

 

ד"ר רויטל שכטר, ראש התוכנית ציינה בדבריה כי  מטרת התוכנית, בעיקרה, היא לקדם את הסטודנטים ולאפשר להם לממש רעיונות שיכולים להפוך לחברות הזנק או לפרויקטים ישומיים.

 

ד"ר רויטל שכטר, ראש תוכנית היזמות FutureHIT

צילום: דינה סטסקוביץ'

 

שלומית אופיר, בוגרת HIT בעיצוב תעשייתי ובעלת מותג תכשיטים מצליח הנושא את שמה,  הרצתה בפני המשתתפים  על "יזמות זה לא רק היי טק" וסיפרה את סיפור ההצלחה מעורר ההשראה שלה.

 

לירון גליקמן, מאמנת ליצירת קשרים עסקיים, הרצתה על נטוורקינג וכיצד לעשות זאת נכון. 

 

 

 

תוכלו לקרוא עוד על תוכנית היזמות בכתבה

 

להרשמה לחצו כאן
 

 

פורסם: 24/01/2019