חדשות והודעות

טקס סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים

 

בטקס מרגש שנערך במכון חולקו תעודות הצטיינות ל-202 סטודנטים, ארבעים ושישה אחוז מהם - נשים. הטקס נערך לאחר הפוגה ארוכה בשל אילוצי הקורונה ואת המדשאות גדשו עשרות סטודנטים, סגל והורים נרגשים. השנה הצטרפו לטקס גם עשרים וחמישה מצטייני קרן גוטווירט, השמה לה למטרה לקדם נשים במקצועות הטכנולוגיה וכן סטודנטיות וסטודנטים מהפריפריה החברתית - גיאוגרפית. השנה השתתפו בטקס המצטיינים סטודנטיות וסטודנטים המייצגים את החברה הישראלית על שלל גווניה.

 

מר מוטי ששוןן, ראש עריית חולון

מר מוטי ששוןן, ראש עריית חולון


עלו לבמה ובירכו את הסטודנטים : מר מוטי ששון ראש העיר חולון, פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא HIT מכון טכנולוגי חולון, פרופ' שאול בר לב – רקטור המכון, ד"ר יוליה עינב דקאנית הסטודנטים, רביב בראל – נציג אגודת הסטודנטים וענבל משעל מצטיינת נשיא מהפקולטה למדעים שבירכה בשם הסטודנטים.

 

פרופ' יעקובוב , נשיא HIT בברכתו לסטודנטים

פרופ' יעקובוב , נשיא HIT, בברכתו לסטודנטים


מר מוטי ששון ראש העיר חולון פתח את הטקס ובירך את המצטיינים: "סטודנטים יקרים אני גאה מאד לעמוד פה היום, אתם מביאים גאווה גדולה לעיר חולון ולמדינת ישראל. אתם תובילו את המדינה עם כל מה שקיבלתם בבית ובמכון, אנו רואים בכם שליחים גדולים של מדינה ישראל. אנחנו סומכים עליכם, גאים בכם ויכולים להיות רגועים שמדינת ישראל תהיה בידיים טובות בזכותכם" 

 


פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא HIT מכון טכנולוגי חולון בירך את הסטודנטים ובני משפחותיהם ואמר: "השבוע הוא שבוע מצוינות במכון, בו כל השבוע אירועי מצטיינים, בהמשך השבוע יתקיים טקס סגל מצטיין. היום במכון יש 18 תכניות לימוד, מתוכן 6 תכניות לימוד חדשות ביניהן תכנית הדגל של המכון "טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה". אנו צועדים לקראת הכרה כמוסד אוניברסיטאי, השאיפה להפוך לטכניון של אזור המרכז והדרום." 

 

ענבל משעל מצטיינת נשיא מהפקולטה למדעים

ענבל משעל מצטיינת נשיא מהפקולטה למדעים


ענבל משעל מצטיינת נשיא מהפקולטה למדעים החלה את דרכה במכון כתלמידת תיכון ונשאה דברים בשם כלל המצטיינים: "קוראים לי ענבל בת 19 מבת ים בוגרת תואר ראשון במדעי המחשב וכיום משרתת ביחידת המצויינות בצה"ל. התחלתי ללמוד בגיל 16 לאט לאט נכנסנו לענייניים, חלק התחתנו, חלק הקימו משפחה, חלק סיימו את צבא וחלק סיימו תיכון, כמוני למשל. חווינו אתגרים במהלך התואר, פיתחנו משמעת עצמית, לקחנו אחריות, למדנו המון על עצמנו ולקחת דברים בפרופורציה. כשחשבנו שלמדנו להסתגל הגיעה הקורונה, אך התמודדנו עם הקשיים, הרבה בזכות תמיכה של המרצים ועזרה הדדית. אני רוצה להודות לצוות המכון על חווית לימוד משמעותית ותודה אישית לאמא ואבא שלי, גאה בכולנו שהצלחנו להגיע למעמד הזה"

 

רביב בראל, נציג אגודת הסטודנטים

רביב בראל, נציג אגודת הסטודנטים


הסטודנטים, בני משפחותיהם ואורחיהם, יחד עם אנשי סגל המכון נהנו מאתנחתא מוזיקלית בביצועה של דנה ארשבסק סטודנטית מהמכון.

 
פורסם: 24.04.22