חדשות והודעות

טקס הוקרת מרצים מצטיינים ואירוע פתיחת שנת הלימודים התקיימו במכון

 

בטקס מרגש שנערך במכון הוענקו תעודות הצטיינות ותעודות הוקרה ל 72 חברי סגל אקדמי. מתוכם 65 חברי סגל מצטיינים בהוראה, מחקר, יצירה ותרומה למכון ולקהילה ו-7 חברי סגל אשר זכו להוקרה על הישגים אקדמיים ומחקריים, הישגים ביצירה ופעילות למען הקהילה ותרומה למכון.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT 

צילום: יניב כהן - דינמיקה סטודיו

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT אמר בדברי ברכתו כי למכון יצאו מוניטין גם בארץ וגם בחו"ל הוא נתפס כמוסד מצטיין הן בעיני המועצה להשכלה גבוהה וות"ת והן בעיני מוסדות אקדמיים מובילים בחו"ל והראייה היא המספר הגבוה של כ-90 שיתופי הפעולה שיש למכון עם אוניברסיטאות מ-30 מדינות ברחבי תבל.

 

פרופ' דוד שויחט, סגן הנשיא לענייניים אקדמיים ציין בנאומו כי מספר המצטיינים עולה משנה לשנה והדבר מעיד על רמתו הגבוהה של המכון והוסיף כי הצטיינות ומצויינות הן התחושות שחש כל אדם כלפי עצמו והעשייה שלו ואם הוא מסופק בעשייתו אין זה משנה אם הוא מקבל תעודה או לא. "אם עשית את המקסימום – אתה מצטיין" אמר פרופ' שויחט.

 

אדר' גל גאון נאם בשם המרצים המצטייניים ואמר כי מה שמשותף לכל הנוכחים והזוכים היא היכולת המופלאה להתחבר לתודעה ולהוליד רעיונות חדשים. זו תכונה המאפיינת יוצרים בכל התחומים.

 

אירוע פתיחת שנת הלימודים תש"ף

מימין: מר כהן, מר אברמובסקי - קונסול צפון מקדוניה בישראל, פרופ' יעקובוב, מר גולדברג

צילום: יניב כהן - דינמיקה סטודיו

 

לאחר הטקס נערך במכון אירוע חגיגי לפתיחת שנת הלימודים תש"ף בהשתתפות הנהלת המכון, חברי הועד המנהל וחבר הנאמנים, אנשי סגל אקדמי ומינהלי ואורחים רבים.

 

במהלך הטקס סקר פרופ' אדוארד יעקובוב בפני האורחים את הישגי המכון החוגג יובל שנים להיווסדו החל מעליה מתמדת במספר הנרשמים והביקוש העולה למכון, הזכיות במענקי מחקר מקרנות לאומיות ובינלאומיות, ביקורים של משלחות ממוסדות אקדמיים מובילים בחו"ל, כנסים בינלאומים המתקיימים כאן, על התוכניות העתידיות לפתיחת הפקולטה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, התוכנית העתידית לתואר שני בהנדסה עם תזה, השקת פרויקט המעונות היוקרתי ועוד.

 

האורחים נהנו ממזנון עשיר, ליווי של הרכב מוזיקלי וכן ממופע של אמן חושים.

 

 


 

תמונות נוספות מהאירוע: (צילום: יניב כהן - דינמיקה סטודיו)

 

אירוע פתיחת שנת הלימודים תש"ף

 

מימין: פרופ' יעקובוב, מר כהן

 

מר פנחס ("פיני") כהן, יו"ר חבר הנאמנים 

 

מופע של אמן החושים ערן בידרמן

 

מימין: יו"ר סניף ירושלים של ברית יוצאי בוכרה בישראל, פרופ' יעקובוב, נשיא HIT, מר איבודולייב, מזכיר שני בשגרורות אוזבקיסטן בישראל 

 

אירוע פתיחת שנת הלימודים תש"ף

 

פרופ' יעקובוב, מר גולדברג, מר פנחס פוזיילוב

 

 

פורסם: 24/09/2019