חדשות והודעות

74 מרצים מצטיינים זכו בתעודות הוקרה בטקס מרשים ב-HIT

 

למחרת טקס הענקת תעודות הצטיינות לסטודנטים המצטיינים, התקיים במכון הטקס השנתי של הענקת תעודות הוקרה למרצים על הוראה, מחקר, יצירה ותרומה למכון ולקהילה.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב

צילום: טל קירשנבאום

 

על אף העובדה שהטקס התקיים עתה והישגי המרצים מתייחסים לשנת הלימודים תשע"ח, ההתרגשות הרבה של המפגש פנים אל פנים לאחר תקופה כה ארוכה השירה את חותמה לאורך כל הטקס.

 

מר מוטי משען

צילום: טל קירשנבאום

 

מר מוטי משען, ראש מערך הנשיא ויועץ בכיר הנחה את הטקס ואמר בין השאר כי הטקס משקף יותר מכל את ייעודו של המכון ואת חתירתו במהלך 52 שנות קיומו להיות מוסד מדעי – הנדסי – טכנולוגי מוביל, ובשנים האחרונות חווה המכון תנופת פיתוח אקדמית מרשימה, שבאה לידי ביטוי בפתיחת תכניות לימוד חדשות- מהן ייחודיות- בפתיחת תכניות לימוד מחקריות לתואר שני, בגיוס סגל איכותי, בהכרת המועצה להשכלה גבוהה באיכותו ע"י הסמכת המכון להעניק דרגת פרופסור חבר ב-5 תחומים-דבר חסר תקדים כשלעצמו- בפרסים, מענקים וזימון לתערוכות יוקרתיות, ועוד ועוד. הכל טבוע בחותם של מצויינות.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב

צילום: טל קירשנבאום

 

נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב העלה על נס את תרומתם של המרצים בכל מה שקשור למעבר המהיר של המכון משגרת לימודים להוראה מרחוק. "הצלחנו להעביר 1200 קורסים לפלטפורמת הזום ותודתי נתונה לכם על שעשיתם כל מה שביכולתכם כדי שהסטודנטים ימשיכו לקבל את כל מה שמגיע להם. למדתם הכל תוך כדי תנועה ותוך כדי המשך עיסוקיכם במחקר וביצירה ועל כך נתונתה לכם תודתי והערכתי הרבה".

 

ד"ר מיכל בלברג

צילום: טל קירשנבאום

 

ד"ר מיכל בלברג, מרצה בכירה וחוקרת מהפקולטה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה נשאה נאום בשם הרצים המצטיינים ואמרה בין היתר: "כל אחד ואחת מאיתנו הגיע לכאן עם ידע רב, עם חזון ועם השאיפה להנחילם גם לדורות הבאים. רובנו חושבים כי הדרך בה אנחנו למדנו הכשירה אותנו כמדען, כמהנדסת או כמעצב, וגם כמרצים. בשנה האחרונה, נאלצנו לשנות את הדרך בה אנחנו מלמדים, ולעדכן אותה בהתאם לאילוצים. אני מאמינה, ופועלת תחת ההנחה, שכדי להמשיך ולהצליח במשימתנו אנחנו חייבים לצאת מהתקופה הזו עם גישה אחרת.  עלינו להטמיע וליצור  דרכי הוראה ודרכי הערכה חדשות וחדשניות על מנת לאפשר לדור הבא להתמודד בהצלחה עם האתגרים שנכונו לו. עלינו גם לשלב את העברת הידע עם הקניית מיומנויות רכות על מנת שהכישורים עימם יוצאים הסטודנטים והסטודנטיות לעולם יהיו מותאמים לאתגרים הטכנולוגיים, החברתיים והאנושיים של המאה ה-21".

 

צילום: טל קירשנבאום

 

פורסם: 27/05/2021