חדשות והודעות

יצאנו מהזום - טקס הוקרה מרגש נערך בקמפוס ל-198 סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים

 

בטקס מרגש שנערך על מדשאות המכון, לראשונה מאז פרוץ משבר הקורונה, קיבלו 198 סטודנטיות וסטודנטים מצטיינים תעודות הוקרה.

 

נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב

צילום: טל קירשנבאום

 

ההתרגשות של המפגש פנים אל פנים, לראשונה מזה זמן רב, הייתה ניכרת לכל אורך הטקס שבו נטלו חלק הנהלת המכון ראשי הסגל האקדמי וכמובן המצטיינות והמצטיינים הנרגשים ובני משפחותיהם.

השנה הוענקו תעודות הצטיינות למאה תשעים ושמונה מצטייני נשיא ודקאן מהם ארבעים ושניים אחוז נשים.

ארבעים ושבעה מכלל המצטיינים, הינם מצטיינים סדרתיים - מצטיינים יותר מפעם אחת ברציפות.

כמו כן, השנה הצטרפו לטקס זה גם שלושים ושישה מצטייני "קרן גוטווירט" - קרן ששמה לה למטרה לקדם נשים במקצועות הטכנולוגיה וכן סטודנטיות וסטודנטים מהפריפריה החברתית ע"י מתן מלגות.

 

נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב במפגש אישי עם קבוצת מצטיינות ומצטייני הנשיא

צילום: טל קירשנבאום

 

לטקס קדם מפגש אישי של נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב עם קבוצת מצטיינות ומצטייני הנשיא. במפגש הודה פרופ' יעקובוב למצטיינים ואמר: "עבורי ועבור המכון היום הזה הוא יום חג. אתם המנהיגים האמיתיים לא רק של המכון אלא של כל החברה הישראלית. כל מה שאנו עושים פה הוא להכשיר אתכם לעתיד טוב יותר וחשוב מאוד שבכל מעשיכם תקדמו גם את המדינה. אתם מובילים, מצטיינים, מצויינים ומנהיגים".

 

ד"ר יוליה עינב דקאנית הסטודנטים, ציינה בגאווה את העובדה ש-44 סטודנטים מצטיינים הינם סטודנטים המתמודדים עם לקויות למידה ובעיות רפואיות מגוונות. אחוזם בין המצטיינים שווה לאחוזם בין סך הסטודנטים במכון ונתון זה מוכיח שההצטיינות אפשרית לכולם, ועם סיוע ובעיקר השקעה והתמדה ניתן להתמודד עם כל האתגרים ולהגיע הכי רחוק שאפשר.

 

דנה אריה, מצטיינת דקאן מהפקולטה להנדסה, נשאה דברי ברכה בשם כלל המצטיינים ואמרה: "לימודים זה אתגר.זה קשוח, זה ארוך, זה לפעמים לא מצליח כמו שקיווית, זה דורש המון השקעה ואפילו משמעת ואחריות, זה גוזל את המשאב הכי יקר שלנו – הזמן, זה מחייב וזה שוחק.

אבל, ויש כאן אבל גדול בעיניי, זו בחירה, זה משהו מאוד אישי, אתה לא לומד בשביל "הצלחת המערכת", ואתה לא נדרש לגלות מערכתיות, אין מטרה או יעד שמישהו הציב ואתה צריך לחשוב איך לממש – יש כאן רק אותך ואת מה תחליט ותגדיר עבור עצמך כהצלחה. אני חושבת שיש מן המרגש בעובדה שכל מי שיקבל פה תעודה על הבמה היום, עשה, התאמץ והצליח, לא כי מישהו דרש וזה הסטנדרט המצופה, פשוט כי הוא החליט. החליט להיות טוב, החליט להיות מצוין".

 

סגן יו"ר אגודת הסטודנטים אהוד מישל בירך בשם האגודה ואמר:

אומרים שהדרך להצלחתו של אדם אינה תלויה בכמה מהר הוא צועד בה, אלא בכמה הוא עקבי לאורכה, גם ברגעים הקשים הוא ממשיך בלי לעצור.

מרטין לותר קינג אמר:

"אם אתה לא יכול לעוף - רוץ, אם אתה לא יכול לרוץ - לך, אם אתה לא יכול ללכת - זחל. לא משנה מה תעשה העיקר שתמשיך לנוע קדימה".

לכן סטודנטים יקרים כל הכבוד כי המשכתם לרוץ ואף לקפוץ מעל הרבה מכשולים בדרך.

 

את הטקס הנחתה יפעת רוזנטל המזכירה האקדמית של HIT וליוו בשירה ונגינה מיכל חיל ודני אנגל. כיף לחזור לחיים ולשמחות.

 

 

>
 
צילום: טל קירשנבאום צילום: טל קירשנבאום צילום: טל קירשנבאום צילום: טל קירשנבאום צילום: טל קירשנבאום צילום: טל קירשנבאום צילום: טל קירשנבאום צילום: טל קירשנבאום
<

 

 

פורסם: 26/05/2021