חדשות והודעות

טקס הענקת תעודות הצטיינות

 
138 סטודנטים מצטיינים קיבלו תעודות הוקרה מנשיא המכון
 
טקס הענקת תעודות הצטיינות לסטודנטים מצטייני נשיא ומצטייני דקאן נערך במכון בנוכחות הסגל האקדמי הבכגיר ובני משפחות הסטודנטים.
 
27 סטודנטים מהפקולטות השונות הוכתרו כמצטייני נשיא ו-111 הוכתרו כמצטייני דקאן, בזכות הישגים יוצאי דופן בלימודיהם בשנת הלימודים תשע"ה.
 
בדברי הברכה שלו אמר נשיא המכון, פרופסור אדוארד יעקובוב כי משפחת מצטייני המכון הטכנולוגי מתרחבת מדי שנה. "אנו במכון מייחסים חשיבות רבה וחותרים למצוינות. זו הדרך בה בחרנו. רוב חברי הסגל שלנו היו בעצמם סטודנטים מצטיינים והיום הם חברי סגל מצטיינים".
 
 
עוד אמר הנשיא כי למצוינות יש שתי פאזות: מצוינות ומנהיגות וכי הסטודנטים המצטיינים משפיעים גם על סביבתם והופכים למודל לחיקוי. השאיפה למצוינות כמו גם טיפוח סטודנטים בעלי הישגים גבוהים, הינה אחד היעדים האסטרטגיים של המכון אשר מקיים מסגרות מיוחדות לסטודנטים מצטיינים ומקצה עבורן משאבים מיוחדים וכן מעודד סטודנטים מצטיינים ללמוד בתוכניות בין תחומיות ורב תחומיות לתואר ראשון.
 
שרון אורן, סטודנטית מצטיינת מהפקולטה לטכנולוגיות למידה, אשר ברכה בשם הסטודנטים אמרה, כי במהלך לימודיה למדה גם על יזמות וחוותה עידוד למצוינות מצד סגל ההוראה.