חדשות והודעות

אירוע חגיגי לשוחרי עיצוב התקיים בתערוכת הבוגרים בפקולטה לעיצוב

 

אירוע חגיגי לשוחרי עיצוב התקיים בתערוכת הבוגרים בנוכחות נשיא המכון וידידי המכון, ביניהם שגרירים ואנשי סגל דיפלומטי מחמש מדינות: אוזבקיסטן, אוסטריה, הולנד, רוסיה ובלרוס, סגל הפקולטה לעיצוב, סטודנטים ואורחים רבים.

 

מריה לובובין מקבלת את תעודת ההצטיינות מידי איגור לוטווין המזכיר הראשון בשגרירות בלארוס בישראל

מימין: איגור לוטווין, מריה לובובין, פרופ' דודי ראב"ד, פרופ' אדוארד יעקובוב, ד"ר יוליה עינב, אביטל רוטנברג

צילום: מריה וקולנקו

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, בירך את האורחים וציין כי האירוע מרגש במיוחד שכן הוא מהווה אות פתיחה לחגיגות יובל המכון "זהו חגם של הסטודנטים אשר הגיעו לקו הגמר ו- 169 העבודות המוצגות בתערוכה מהוות את ההוכחה לכך. התערוכה מהווה סיום מרשים ומעורר גאווה לשנת הלימודים תשע"ט". עוד ציין הנשיא את שיתופי הפעולה שיש למכון עם כ-90 אוניברסיטאות ברחבי העולם ואת החיבור המתמשך והחזק שיש למכון עם התעשייה.

 

דקאן הפקולטה לעיצוב פרופ' דודי ראב"ד, ציין בסיפוק כי תערוכת הבוגרים השנה מבטאת את רוח הפקולטה ואיכות פרויקטיי הגמר מעידה על רמתם הגבוהה של הבוגרים רמת הלימודים במכון.

 

מימין: מר ארנו מיטרדורפר, נספח תרבות - שגרירות אוסטריה בישראל, פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא HIT, מר סעיד רוסטאמוב, שגריר אוזבקיסטן בישראל, מר מקסוד איבודולייב, המזכיר הראשון בשגרירות אוזבקיסטן בישראל, מר איגור לוטווין, המזכיר הראשון בשגרירת בלארוס בישראל.

צילום: מריה וקולנקו

 

הסטודנטים המצטיינים של הפקולטה לעיצוב: אבישי צברי מהמחלקה לעיצוב תעשייתי, אריה קופשמידט מהמחלקה לתקשורת חזותית ומריה לובובין מהמחלקה לעיצוב פנים, הציגו בפני האורחים את פרוייקטי הגמר שלהם.

 

מימין: אריה קופרשמידט, פרופ' דודי ראב"ד, פרופ' אדוארד יעקובוב, ד"ר יוליה עינב, אביטל רוטנברג, מריה לובובין, אבישי צברי

צילום: מריה וקולנקו

 

במסגרת האירוע תרמה אביטל רוטנברג, בוגרת המכון, מלגות לסטודנטים המצטיינים. אביטל סיימה את לימודיה במחלקה לעיצוב תעשייתי סיימה והיא בעלת סטודיו לעיצוב - AV STUDIO DESIGN המתמחה בעיבוד קוריאן למוצרים יוקרתיים לבית. המלגות נתרמו לזכרו של מעיין רוטנברג, אחיו של בעלה אשר נהרג בתאונת אימונים בצבא.

 

בהמשך הערב סיירו המוזמנים בתערוכת הבוגרים ושמעו הסברים מפי ראשי המחלקות, האוצרים והסטודנטים.
 

שגריר אוזבקיסטן בישראל מר סעיד רוסטאמוב , פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא HIT

צילום: מריה וקולנקו

 

 

פורסם: 06/08/2019