חדשות והודעות

שגריר ישראל בברזיל בביקור ב- HIT

 
מר יוסי שלי, השגריר החדש של ישראל בברזיל, ביקר במכון הטכנולוגי בליווי רעייתו דינה ומר יוסף גבעון מאגודת הידידים של המכון.
 
האורחים התקבלו על ידי נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב ומנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג. הנשיא הציג בפני האורח את פעילות המכון ואת רשת הקשרים הענפה שלו עם התעשייה ועם חברות הטכנולוגיה המובילות וכן הדגיש את הפרויקטים הנעשים ע"י סטודנטים מהמכון בחברות הגדולות עוד במהלך הלימודים. כמו כן הציג הנשיא את הפעילות בתחומי הסייבר ואת תוכני הלימוד של הפקולטה לטכנולוגיות למידה.
 
מר שמואל גולדברג , מר יוסף גבעון, גב' דינה שלי, מר יוסי שלי ופרופ' אדוארד יעקובוב
 
השגריר הביע עניין רב בנושאים הקשורים לקיימות ולסייבר וכן באפשרות לפתח אמצעי למידה עבור בתי הספר היהודיים בברזיל.
 
השניים שוחחו על אפשרויות שיתוף פעולה וחיבור עם אוניברסיטאות מובילות בברזיל שיכללו חילופי סטודנטים ומרצים, חילופי ידע בתחומי הטכנולוגיה וכן אירוח אנשי סגל של המכון בברזיל .
 
נושא נוסף שעלה בפגישה היה הכשרת בני נוער המגיעים מברזיל לביקור בישראל וחילופי סטודנטים להנדסה עם אוניברסיטאות בברזיל במימון הסוכנות היהודית.
 
פרופ' אדוארד יעקובוב, מר יוסי שלי ומר יוסף גבעון
 
מר יוסי שלי אמר עם תום ביקורו :"היום ביקרתי במכון הטכנולוגי בחולון וראיתי ציונות אמיתית בנושאי טכנולוגיה, מדעים ועוד.. פשוט כבוד !".
 
פרופ' יעקובוב, שיבח את השגריר החדש על פעילותו הרבה והמרשימה במשך זמן כהונתו הקצר יחסית, וציין כי הוא עצמו עתיד לבקר בברזיל בקרוב במטרה לחזק את שיתופי הפעולה האקדמיים בין המכון למוסדות אקדמיים שם.
 
 
 
פורסם 21.6.17