חדשות והודעות

מושב חבר הנאמנים של HIT

חבר הנאמנים של HIT התכנס למושבו הקבוע במהלכו צוין סיום תפקידם של שלושה חברים ותיקים: מר צבי טרופ –יו"ר הועד המנהל , מר קובי ליף, יו"ר ועדת הביקורת וגב' בטי קדם חברה בוועדת הביקורת.
 
יו"ר חבר הנאמנים, מר פנחס (פיני) כהן ציין בדברי הפרידה כי כל השלושה תרמו תרומה חשובה למכון וכי תשע השנים אשר שימשו בתפקידים השונים בחבר הנאמנים היו שנים משמעותיות וחשובות למכון ולתהליך ההבראה שעבר. התוצאות מדברות בעד עצמן וכיום המכון נמצא בנסיקה מכל הבחינות וזוכה להערכה ולשבחים רבים .
 
לצבי טרופ אמר פיני כהן כי מינויו ליו"ר הועד המנהל בתקופה קשה וסוערת בתולדות המכון, מעידה על האמון הרב שרוחשים לו ופעילותו רחבת ההיקף בתהליך ההבראה והקידום של המכון הותירה את חותמה עד עצם היום הזה. עוד ציין פיני כהן כי מצא שבגימטריה שמו של צבי טרופ שווה ערך לביטויים "בימי מערכה" ו"סגנונו הבהיר" אשר שניהם גם יחד מעידים על האיש ופועלו.
 
מימין לשמאל: שמואל גולדברג, פרופ' יעקובוב, צבי טרופ, פנחס כהן, קובי ליף ובטי קדם
מימין לשמאל: שמואל גולדברג, פרופ' אדוארד יעקובוב, צבי טרופ, פנחס כהן, קובי ליף ובטי קדם. צילום: עומר ביטס
 
פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT, אמר כי הוא הוא רואה בפיני כהן ובצבי טרופ את עמודי התווך של העשייה במכון וכי בזכות התמיכה והאמון שלהם יחד עם כל חברי הועד המנהל, המכון צועד קדימה וממצב עצמו בראש החץ של המוסדות האקדמיים במדינת ישראל. הנשיא ציין עוד כי מעבר להיותו של צבי טרופ שותף נאמן לדרך, הוא רואה בצבי טרופ גם 'אח בוגר', איש בעל חזון ויושרה, פתיחות ויכולת הקשבה וציין כי הוא הרבה להתייעץ עימו בראשית דרכו כנשיא המכון ומצא תמיד אצל צבי אוזן קשבת ועצה טובה.
 
כמו כן הודה נשיא המכון לקובי ליף ולבטי קדם על תפקידם ואמר כי המילה פרידה איננה מתאימה כאן, שכן הם מסיימים קדנציה במוסדות המכון והופכים מעתה לחלק מידידי המכון באגודת הידידים החדשה שמוקמת ב-HIT. בפנותו לכלל אנשי חבר הנאמנים אמר פרופ' יעקובוב: אני רואה בכל אחד מכם פרטנר אמיתי לדרך ואני שמח וגאה באווירה החיובית השוררת בינינו וביכולתנו לעבוד יחד לטובת כלל המכון".
 
 
 
 
פורסם:23.05.17