חדשות והודעות

שיתוף פעולה בין המכון לבין העיר בת-ים

 

ראש עיריית בת ים, מר צביקה ברוט ערך ביקור במכון הטכנולוגי, שבו נדונו נושאים ותחומים שונים בהם יוכל המכון לסייע לעיריית בת- ים, להנגיש את האקדמיה לתושבי העיר בכל שכבות הגיל.

 

 

אל ראש העיר נלוו מר בן מלכה, עוזרו האישי, ד"ר זיו חורב סמנכ"לית חטיבת קהילה וגב' רינת גבאי מנהלת פרויקטים בחטיבת קהילה בעירייה.

את פני האורחים קיבל נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, מנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג, ראש מערך הנשיא ויועץ בכיר, מר מוטי משען, וד"ר שי גול מהפקולטה למדעים.

 

בין הנושאים שנדונו במפגש : עידוד תלמידים לתחומי ההיי-טק, הנגשת ההשכלה הגבוהה לבני העדה האתיופית וקירוב האקדמיה לכלל תושבי בת ים.

במסגרת זו העלה המכון הצעות לפעילות עם בתי הספר בבת-ים דרך תוכנית "מצוינוער", "תלמידות להיי-טק"- פעילות משותפת של מועצת הנשים, מנהלות בתי הספר והיחידה להוגנות מגדרית.

 

 

נשיא המכון ציין בדבריו את החשיבות הרבה שמייחס המכון לקשר עם הקהילה, סקר באופן נרחב את הפעילויות השונות שהמכון מקיים כלפי הקהילה והסיוע שהוא מעניק לסטודנטים המצויים בקשיים, מתוך אמונה שכל סטודנט זכאי לממש הפוטנציאל שלו, בלא כל עיכובים ומכשלות.

 

ראש העיר ברך על הרצון והנכונות של המכון לתרום לתושבי העיר והדגיש את התרשמותו מן הפעילות האקדמית והחברתית של המכון. נציגי העירייה ציינו במהלך המפגש כי הם רואים בשתוף הפעולה ובהתגייסות המכון, הזדמנות הסטורית להשפיע על ה DNA של העיר, דבר העולה בקנה אחד עם הדגש שראש העיריה שם על טיפוח וקידום מערכת החינוך בעיר.

 

הפגישה הסתיימה בהחלטה משותפת לצאת לדרך ולגבש באמצעות צוותי המכון והעיריה תכנית פעולה עם לו"ז מיידי ומדויק לתחילת העבודה.

 

פורסם: 11/03/2021