חדשות והודעות

טכנולוגיות מעצבות : אומנות : טכנולוגיה

 
HIT גאים להציג את התערוכה :
 
פרי יצירתן של נשים מהמחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT מכון טכנולוגי חולון. התערוכה הייחודית שכולה נשים נפתחה ביום רביעי 27/2 בתאטרון חולון במסגרת פסטיבל אישה.
"טכנולוגית
מעצבות : אומנות : טכנולוגיה"
 
במסגרת פסטיבל אישה 2013 בתיאטרון חולון שיתקיים בין התאריכים: 27 בפברואר ועד ה –2 במרץ, תיערך תערוכה יוצאת דופן של בוגרות וסטודנטיות מהמחלקה לעיצוב תעשייתי מ-HIT מכון טכנולוגי חולון. שעות פתיחת התערוכה בין השעות : 08:30-22:30 , בתיאטרון חולון, פתוח לקהל הרחב.
 
טכנולוגית: מעצבות: אומנות: טכנולוגיה
 
התערוכה מציגה את עבודותיהן של סטודנטיות ובוגרות המחלקה לעיצוב תעשייתי ב- HIT מכון הטכנולוגי חולון, הלוקחות חלק משמעותי בתהליך התכנון והייצור של המוצר, אשר מאפשר להן לחזור לאותן מלאכות המוגדרות כ'קראפט' . מלאכות אלו אשר הוזנחו בעשורים האחרונים לטובת טכנולוגיה מתקדמת ונחשבו לעבודה חובבנית, יוצגו מחדש באור מקצועי, חדשני ויזמי. הבנות מצליחות להוציא את הקראפט מהקשרו הארכאי ולהאירו באור חדש ועדכני.

מלאכת ה'קראפט', במובנה המקצועי, כלומר, תהליך תכנון וייצור עצמי של אובייקטים, בשילוב שימוש בטכנולוגיה, היו עד תחילת המאה העשרים בחזקתו של המין הגברי בחברה המערבית.
עם השינויים החברתיים, התרבותיים והפוליטיים שהחלו עם תחילת המאה החלו להיפתח אפשרויות עבור המין הנשי להשתלב במלאכת ה'קראפט' ובעולם הטכנולוגי.

טכנולוגית: מעצבות: אומנות: טכנולוגיה טכנולוגית: מעצבות: אומנות: טכנולוגיה טכנולוגית: מעצבות: אומנות: טכנולוגיה
 
התערוכה תבקש לפתח דיון בנושא הקשר שבין עיצוב שנעשה על-ידי נשים, בין 'קראפט' ובין טכנולוגיה. היא תעמיד את הפרקטיקה העיצובית בהיבטים חברתיים, מגדריים, מעמדיים וכלכליים.
ברובדה הסמוי תמקם התערוכה את הדיון בקראפט כביטוי של מחאה במרחב התרבות
החומרית של המאה הנוכחית, ותעמוד על יחסי הגומלין בין אמנות ובין עיצוב.
 
טכנולוגית: מעצבות: אומנות: טכנולוגיה
 

לפרטים נוספים : איריס זילברמן, דוברת HIT מכון טכנולוגי חולון, 052-5994155