חדשות והודעות

הדלת הוירטואלית של אגודת הסטודנטים פתוחה בפניכם

 

שנת הלימודים תשפ"א ב-HIT נפתחה מרחוק. כמו כל המוסדות האקדמיים בישראל, הסטודנטים שמתחילים את לימודיהם בשנה א' לא ביקרו מעולם במכון הטכנולוגי ואת ההיכרות שלהם עם חבריהם לכיתה הם עושים בזום.
יוסי חן, יו"ר אגודת הסטודנטים של HIT מספר על היערכות אגודת הסטודנטים למצב החדש:

 

 

בימים כתיקונם אגודת הסטודנטים היא זו המאפשרת לסטודנטים להיקלט בקלות, בעיקר בימים הראשונים ללימודים, אם על ידי ייעוץ, פעילויות קבוצתיות, הפסקות פעילות ומפגשים חברתיים. השנה, לאור המצב, האגודה נרתמה באופן מיידי על מנת להפוך את הימים הראשונים לנעימים יותר.

 

האגודה הנפיקה לוח אירועים לארבעת השבועות הבאים הכולל הרצאות, שעשועונים, פעילויות וסדנאות שונות, הסברים על פעילות המכון, ערבים פקולטטיים ומפגשים בזום לצורך היכרות ומתן אפשרות לסטודנטים לשוחח זה עם זה.

 

"צר לי על החוויה הראשונית הזו של הסטודנטים שמתפספסת עקב המצב", אומר יוסי. "הקושי הגדול של הסטודנטים החדשים הוא העובדה שהם אינם מכירים זה את זה באופן אישי ואינם מכירים כלל את הקמפוס. 
אנו מנסים לשדר להם מרחוק שאנו כאן בשבילם ויכולים לעזור להם. חבל שאי אפשר לקיים את הפעילויות הרגילות שלנו ואת ההפסקות הפעילות אך אנו מנסים לפצות במעט עם סדנאות קוקטיילים ובישול עם שפים ,סדנאות ספורט, מפגש עם הצ'ייסר וחידונים נושאי פרסים.
האגודה כאן גם כדי לענות על שאלות בנושאי רכישת ציוד, מלגות וקשרים עם מרצים. אנו מציעים גם ייעוץ ראשוני חינם בנושאי חוזי דירות וגם ענייני קורונה באופן כללי.
כשם שדלתנו הייתה תמיד פתוחה בפני הסטודנטים, כך אנו מודיעים שהדלת הוירטואלית שלנו נשארת פתוחה".

 

שבוע פתיחת הלימודים מלווה גם בשביתה ארצית של מרצים מן החוץ ובהתאמה גם התאחדות הסטודנטים הארצית יצאה למאבק להקלה בשכר הלימוד ובתשלומים הנלווים. "צריך לזכור כי אחוז ניכר, אם לא רוב, האנשים שאיבדו את מקומות עבודתם והוצאו לחל"ת הם סטודנטים ואנשים צעירים ולכן המעמסה הכלכלית על הסטודנטים היא קשה מנשוא.
בשמי ובשם אגודת הסטודנטים אנו מאחלים ומייחלים לרגע שבו נחזור וניפגש כאן פנים אל פנים בקמפוס של HIT".

 

 

 

פורסם: 22/10/2020