חדשות והודעות

אפריל של יזמות וחדשנות


המרכז ליזמות וחדשנות FUTURE HIT הפועל במכון לא מפסיק לחדש לנו בוובינרים, תרומה לקהילה, תחרויות ועוד. 

 

וובינרים מבית  FUTURE


למידה מקוונת איכותית 
ההסתגלות ל ''עידן החדש'' בו למידה מרחוק היא לא אופציה ובטח לא חלקית אלא מלאה. מעלה צורך בהערכות מהירה כפי שקורה בפועל באקדמיות רבות או דחייה/ ביטול של מערכי לימוד כפי שקורה באחרות. מדובר על מאות אלפי סטודנטים שעברו ללמוד מקוון והתאם לכך אלפי מרצים הנדרשים להסתגל לתת מענה לכך.


לכן כינסנו לוויבינר את פרופ' גילה קורץ ומר ינאי זגורי - המומחים מהפקולטה לטכנולוגיות למידה במכון יחד עם מומחים נוספים מהתעשייה.

 

 

מחשוב תהליכי החלטה קליניים: פרספקטיבות קליניות, טכנולוגיות ורגולטוריות
לשימוש בביג דאטה, בינה מלאכותית מכשור לביש והאינטרנט של הדברים -  פוטנציאל לשיפור וייעול תהליכי ההחלטה קליניים העומדים בבסיס הפרוגנוזה, הדיאגנוזה והטיפול במחלות. בצד האינפלציה במספר המיזמים בתחום הרפואה הדיגיטלית נרשמו עד כה מעט מאוד אישורים רגולטוריים והצלחות מסחריות מעטות עוד יותר. אילו הזדמנויות ובחסמים קיימים?  על כך נשוחח בוויבינר הקרוב.


את ההזדמנויות - הצורך הקליני וההתפתחות הטכנולוגית,  הציג ד"ר רפאל ברכאן, ראש הרשות למחקר, חדשנות ובינלאומיות ב-HIT  ועל החסמים - שיקולים רגולטוריים בפיתוח ומסחור של תוכנות תומכות החלטות קליניות שוחח גדי גינות, מנכ"ל פיזיו-לוגי'ק 
זאת ההזדמנות להצטרף  לקבוצת רפואת דיגיטלית שלנו בלינקדאין

 

 

בואו לשלושה ימים של פיצוח אתגר "הבוקר שאחרי"
תקופה לא שגרתית דורשת פעולה לא שגרתית. הימים אינם קלים עבור כולנו, ואנו במרכז היזמות FUTURE HIT צופים לעתיד ועוסקים בשאלה כיצד תראה השגרה 'ביום שאחרי'.


שמחים להכריז על The FUTURE Challenge - שלושה ימים (6-8 מאי, 2020), בהם סטודנטים יעבדו על אתגר רלוונטי, מחשיבה ועד הצגת קונספט לפרויקט והכל On-Line- הרשמו עכשיו!
 

 

תרומה לחברה 
עשרות סטודנטים לעיצוב תעשייתי מ-HIT מכון טכנולוגי חולון התנדבו לייצר מאות מגני פנים לצוותים הרפואיים באמצעות מדפסות תלת מימד בבתיהם. את המהלך מובילים FUTURE HIT – מרכז החדשנות והיזמות במכון ועמותת TOM. בשלב זה, כ-500 מגיני פנים נמסרו ערב החג לבית חולים וולפסון, כ-1000 נתרמו לרשת משען ו-200 מגיני פנים נמסרו לצוותי רפואה במרכז רפואי שוהם והמרכז לבריאות הנפש לב השרון.


עמותת TOM - 'תיקון עולם מייקרס' מחברת את קהילת המייקרים והמפתחים עם אנשים עם מוגבלויות, במטרה לפתח פתרונות בקוד פתוח שישפרו את איכות חייהם ביום יום.


טלי מלאך בנאים, ראש מרכז החדשנות והיזמות HIT FUTURE: "גם בימים אלה אנו פועלים להניע יזמות וחדשנות בקרב חברי הקהילה שלנו, ואנו מעודדים ומברכים עשייה יזמית חברתית שתורמת למאבק במגפת הקורונה. אנו מברכים את הסטודנטים שלקחו חלק פעיל ביוזמה ומודים להם על כך".

 


מה עושים עם כל הזמן?
ימי קורונה...מה בעצם עושים עם כל הזמן הזה? איך שומרים על שגרת עבודה? הלימודים? השפיות? ולאן מפנים את האנרגיות הנמוכות והמחשבות הטורדניות? ענת רון זיקקה שש תובנות בנושא. לקריאה >> 

 

 

להלן סיכום תכנית הפעילות החודשית שלנו:

 

 
הכנסו לאתר שלנו לגלות , מי זכה בתחרות  צילום עמדת הלימוד הביתית ועוד פעילויות שוות שיתקיימו במהלך אפריל!
https://www.future.hit.ac.il/community


מוזמנים להצטרף אלינו בפייסבוק ובאינסטגרם