חדשות והודעות

משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן ביקרה ב-HIT


משלחת הכוללת נציגים בכירים מהמשרד לפיתוח החדשנות של אוזבקיסטן, ביקרה ב-HIT, כביקור גומלין לביקורה של משלחת מטעם המכון באוזבקיסטן לפני כשנתיים, שבמהלכו התקיימו פגישות עם השר הממונה על החדשנות ושר ההשכלה הגבוהה שם.

משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT

משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT

צילום: בר קלוש

 

המשלחת ביקרה בישראל בהזמנת המרכז  לשיתוף פעולה בינלאומי במשרד החוץ, כדי ללמוד קורס בתחום החדשנות, שמטרתו להכיר את האקוסיסטם המרכיב את ישראל כ"אומת סטארט אפ".

  
   את פני האורחים קיבלו נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב וגב' טוני לוי, אחראית קשרי חוץ בלשכת הנשיא.


ל-HIT מכון טכנולוגי חולון, יש הסכם חתום עם המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן העוסק בשיתופי פעולה אקדמיים ומחקריים בתחום החדשנות. "נושא החדשנות נמצא במקום בולט על סדר היום של ממשלת אוזבקיסטן ומטרת הביקור היא לערוך היכרות למשלחת עם הקמפוס שלנו, על האווירה הסטודנטיאלית המיוחדת שלו וכן לעמוד מקרוב על הדרך שבה אנו ב-HIT מפתחים רעיונות חדשים, הופכים אותם ליישומיים וכיצד אנו מנהלים את חברת המיסחור (TTO) שלנו", אמר פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT.


במהלך הסיור במכון ביקרו האורחים במעבדת הרובוטיקה ושמעו הסברים מפי ד"ר יעקב דמטוב, במעבדה לננו-חומרים בראשות פרופ' אלה זאק ובאקסלרטור במרכז היזמות והחדשנות של HIT, שם האזינו לדברי הסבר מפי טלי מלאך בנאים, מייסדת וראש המרכז.


במשלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן השתתפו:

  • מר אוטבק פאיאזוב, ראש המחלקה הבינלאומית
  • ד"ר דילבר דלימובה, ראש מעבדת ביו-טק
  • ד"ר פאזילת קאדירובה, סגנית מנהלת משאבי אנוש
  • מר פירדאס נמצודה, אחראי על שת"פ עם האקדמיה
  • מר ולדימיר טסוי, ראש המרכז לטכנולוגיות מתקדמות
  • מר אקברהון סובריהונוב, סגן מנהל חברת המיסחור
  • ד"ר יוליה לויצקיה, מזכירה מדעית במרכז לטכנולוגיות מתקדמות
>
 
משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT. צילום: בר קלוש משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT. צילום: בר קלוש משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT. צילום: בר קלוש משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT. צילום: בר קלוש משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT. צילום: בר קלוש משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT. צילום: בר קלוש משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT. צילום: בר קלוש משלחת של המשרד לפיתוח החדשנות באוזבקיסטן בביקור ב-HIT. צילום: בר קלוש
<



פורסם: 15/05/2022