חדשות והודעות

פרופ' אדוארד יעקובוב הוזמן לחגיגות ה-70 לעצמאות ישראל באו"ם

 

במהלך ביקורו בניו יורק בחודש אפריל האחרון חתם נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, על מזכר הבנות עם  ד"ר הנרי (האנק) פולי , נשיא המכון הטכנולוגי בניו יורק – NYIT .

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, מר דני דנון, שגריר ישראל באו"ם


פרופ' יעקובוב הוזמן על ידי שגריר ישראל באו"ם, מר דני דנון, ועל  ידי  מר נוי ברגר, יועץ אישי לשגרירי ישראל בארה"ב, להיות נוכח בתערוכה מיוחדת במינה  לרגל 70 שנה למדינה, של האמן נבו אפק תחת הכותרת "לעולם לא לוותר" המוצגת שם.

 

במהלך הביקור סוכם עם השגריר דנון לקיים תערוכה מיוחדת של עבודות של סטודנטים מהמכון בניו ניורק.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, ד"ר הנרי (האנק) פולי, נשיא המכון הטכנולוגי ניו יורק (NYIT)

 

פרופ' אדוארד יעקובוב,נ שיא המכון, ד"ר הנרי (האנק) פולי, נשיא המכון הטכנולוגי ניו יורק (NYIT)


במהלך ביקורו חתם פרופ' יעקובוב על מזכר הבנות עם נשיא המכון הטכנולוגי של ניו יורק NYIT , ד"ר הנרי (האנק) פולי.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב

 

במעמד החתימה אמר ד"ר פולי כי לשני המוסדות מאפיינים דומים ומטרות דומות וכי אלה הם המנבאים של שיתוף פעולה מוצלח. פרופ' יעקובוב אמר כי הוא חש כבוד גדול לחתום על מזכר ההבנות הזה עם עמיתו בניו יורק וכי טקס החתימה מהווה נקודת ציון חשובה ומשמעותית ומציין את מחויבותם של שני המוסדות לשתף פעולה לטובת הסטודנטים ואנשי הסגל האקדמי והמינהלי בשניהם. "אנו מצפים לתחילתה של עבודה משותפת ופוריה עם NYIT", אמר פרופ' יעקובוב.

 

ד"ר מרתה פנרו, מנהלת שותפויות אסטרטגיות בביה"ס להנדסה ולמדעי המחשב במכון הטכנולוגי ניו יורק; ד"ר נאדה אניד, דקאן; פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT; גב' מריסל טרספלסיוס, שירות המסחר האמריקאי לונג איילנד; ד"ר הואנינג (הלן) גו, פרופ' עמית למדעי המחשב בביה"ס להנדסה ומדעי המחשב מכון טכנולוגי ניו יורק (NYIT)


בהמשך ביקורו בניו יורק קיים פרופ' יעקובוב פגישות גם באוניברסיטת סנט ג'ונס, בה נפגש עם סגן ראש התוכנית ללימודים כלליים מר מתיו פוצ'יארלי ועם פרופ' אלכסנדר כץ מהמחלקה למתימטיקה ומדעי המחשב לשיחות ראשוניות בעניין שיתוף פעולה עתידי.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, מר מת'יו פוצ'יאראלי, אוניברסיטת סנט ג'ונס