חדשות והודעות

המכון רכש את מערכת "TomaEtest" של TOMAX

תקופת הקורונה הדגישה את הצורך הברור באפשרויות של קיום מבחנים מרחוק. המכון רכש את מערכת "TomaEtest" של TOMAX המאפשרת מבחנים מרחוק תוך שמירה על טוהר המידות, וזאת לאחר דיונים רבים בנושא.  מדובר במהלך דיגיטציה של תהליכי בחינות להשכלה הגבוהה, וביישומו של  פתרון דיגיטלי לתהליך ההערכה באקדמיה, המאפשר לבצע מבחני אונליין מרחוק - הנבחן משתמש במחשב האישי שלו תחת שמירה ואבטחה על טוהר הבחינה.

 


הפלטפורמה מאפשרת ליצור מבחנים , לערוך ,לשתף ידע , לנהל ולבצע את הבחינה אונליין , לתת משוב ולהפיץ ציונים וסטטיסטיקה למערכות הארגוניות. TomaEtest נועלת את מחשב הנבחן ואינה מאפשרת לו שימוש במשאבים שאינם מורשים על פי הגדרת המרצה / מוסד.


המערכת מאפשרת השגחה אוטומטית באמצעות בינה מלאכותית ומנוע המאפשר לבצע ניתוח וזיהוי אוטומטי של אירועים חשודים. המנוע מנקד את אמינות הנבחן באופן אוטומטי ומציג למשגיח / מרצה את מדד האמינות של הנבחן .אפשר לבצע להשגחה וצילום ממצלמת המחשב אך גם באמצעות אפליקציה ייעודית לאנדרואיד ולאייפון שמאפשרת לצלם את הנבחן מזווית נוספת .


מר שמואל גולדברג מנכ"ל HIT מכון טכנולוגי חולון : כמוסד טכנולוגי פורץ דרך היתה חשיבות רבה לפתרון הטכנולוגי שנבחר עבור הסטודנטים שלנו. סוגיית המבחנים מעסיקה אותנו מאד מפרוץ משבר הקורונה וקיימנו דיונים רבים בנושא עם הסגל האקדמי ונציגות הסטודנטים. הפתרון הטכנולוגי הייחודי של חברת TOMAX והוא משקף את ערכי ואת צרכי המכון. 


מר גל שטיינהרט ,סמנכ"ל המכון למחשוב ומערכות : מרכז המחשבים במכון הטכנולוגי שוקד כל העת על פיתוחים טכנולוגיים מהמתקדמים בארץ במגוון תחומים . עם תחילת משבר הקורונה , סטודנטים במכון הטכנולוגי חולון לא איבדו אפילו יום אחד ומיד פותחו המערכות הנדרשות ע"מ להעביר את כלל המכון להוראה מקוונת מלאה תוך הפעלת התכנות מרחוק ומבתי הסטודנטים.


מר תומר כהן, Co-Founder Tomax Think Academy: כחלק מחזון החברה להוביל חדשנות דיגיטלית בעולם המבחנים, פיתחנו בשנים האחרונות מערכת חדשנית וייחודית לביצוע מבחנים און ליין. המערכת מאפשרת למוסדות אקדמיים להחליף את השיטה המסורתית של ביצוע מבחנים עם עט ודף בשיטה חדשנית של ביצוע מבחנים על גבי מחשב מהקמפוס או מהבית. המערכת מכילה יכולת פיקוח מרחוק ללא מגע יד אדם ומנתחת בתום הבחינה, באמצעות טכנולוגיה של בינה מלאכותית, וחריגות בהתנהלות של הנבחן (מתוך מטרה לשמירה על טוהר הבחינות ומקסום חווית הנבחן).


אנחנו מודים למכון על שבחר בנו ומאמינים שיחד נוביל מהפכה אמיתית בנושא המבחנים. אין ספק שבשנים הקרובות נראה יותר ויותר אוניברסיטאות ומכללות שיצטרפו למהפכה הדיגיטלית בתחום.   

 

 

פורסם: 7/6/2020