חדשות והודעות

השקת שני מועדוני סטודנטים חדשים ב HIT

 

לאחר מספר חודשי עבודה אינטנסיבים, חגגנו בשבוע שעבר את הפתיחה של שני מועדוני סטודנטים חדשים במכון.

 

נשיא המכון ומנכ''ל המכון עם צוות האגודה בפתיחת מועדוני הסטודנטים

צילום: טל אביגד


המועדון הראשי נמצא בבניין 5 וזכה לשדרוג פנימי וחיצוני, עוצב ורוהט מחדש, וקיבל מוצרי אלקטרוניקה חדשים ומתקדמים לרווחת הסטודנטים.
במועדון ניתן למצוא מיקרוגלים לחימום האוכל, טוסטרים, מקררים לשמירת אוכל מהבית, מקררי צרכניה עם אוכל ושתייה במחירים זולים במיוחד, עמדת קפה בשנקל, עמדת "נספרסו", פינות אוכל, טלוויזיה, מערכת שמע וחיבור לסוני.
וגולת הכותרת - המועדון נפתח והתרחב לכיוון החוץ וכולל עכשיו דק יפיפה עם עוד המון מקומות ישיבה באווירה טובה.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT,  התכבד בקביעת המזוזה על דלת המועדון וציין בדברי ברכתו כי הוא שמח שהתוכניות להקמת המועדון קרמו עור וגידים לאחר שנים רבות של תכנון, וכי לסטודנטים יהיה מקום משלהם למנוחה ובילוי. בהזדמנות הזו סיפר הנשיא כי פרויקט נוסף אמור להתממש בעתיד הקרוב והוא הקמת מעונות לסטודנטים.


לירון-ענבל פרסי, יו"ר אגודת הסטודנטים: השיפוץ המיוחל התרחש אחרי הרבה שנים של דיונים ותכנונים, למעשה הרעיונות הראשונים באגודה להרחיב את המועדון החוצה החלו כבר כמעט לפני עשור, אך לא עברו את שלב החלומות ולא יצאו לפועל. אנחנו באגודה הנוכחית רצינו לשנות את המציאות בשטח והחלטנו להרים ולהתגייס לפרויקט ב-100 אחוז. זכינו לגיבוי ותמיכה של הנהלת המכון ותודתנו לנשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, מנכ"ל המכון שמואל גולדברג שליווה אותנו עד לקו הסיום ומהנדס הבינוי, אבי גולדשטיין, שעזר לנו להפוך את הרעיונות למציאות.

 

העבודה הקשה והאינטנסיבית הובלה בהצלחה ובנחישות על ידי צוות מדור תרבות באגודה וראש המדור, כפיר פוקס (עיצוב תעשייתי), שלקח את הפרויקט כפרויקט אישי והשקיע המון זמן ומחשבה על הפרטים הכי קטנים כדי להגיע לתוצאות המיוחלות.

"אנחנו באגודה מאוד מתרגשים מהמועדונים החדשים והמשודרגים וקוראים לכל הסטודנטים להגיע ולהשתמש בהם, אבל גם לשמור עליהם טוב טוב כדי שכולם יוכלו להנות מהם לאורך זמן" סיכמה לירון.

 

 

פורסם: 6.1.19