חדשות והודעות

עורכת בכירה מההוצאה לאור היוקרתית SPRINGER הגיעה לביקור במכון


גב' מרי ג'יימס, עורכת בכירה בהוצאה לאור SPRINGER (העוסקת בפרסום אקדמי גלובלי בתחומי מדע, הנדסה, טכנולוגיה, מדיה דיגיטלית, עסקים ועוד), הגיעה למכון לדון עם נציגיו על השירותים והמוצרים של SPRINGER לקהילה האקדמית, מידת השפעתם ועל דרכים בהם ניתן לשתף פעולה בין SPRINGER לבין HIT.
 
Mrs.Mary James

את המפגש עם גב' מרי ג'יימס יזמה ד"ר נאווה שקד מהפקולטות למדעים ולהנדסה, אשר פתחה את האירוע במילים חמות על גב' ג'יימס: "אנו גאים לעדכן כי מכון טכנולוגי חולון נבחר ע"י SPRINGER, באמצעות גב' מרי ג'יימס, כמוסד ראוי לשיתוף פעולה צמוד. ל- SPRINGER אינטרס בשיתוף פעולה והפצה בזמן אמת של מחקרים, פיתוחים והישגים אקדמיים. לזמינות ולנגישות של המדיה בה SPRINGER פועלת, יש חשיבות רבה לקהל איכותי גדל והולך, בעיקר במדיות ה- Big-Data".
 
SPRINGER הוא אחד המו"לים הגדולים בעולם עם 175 שנים של ניסיון ומצוינות, עם מעל 250,000 ספרים ו- 2900 כתבי עט. SPRINGER מציעה הזדמנויות רבות עבור מחברים, לקוחות ושותפים.

גברת ג'יימס הציגה את נקודות ההשקה האפשריות בין HIT לבין SPRINGER והרחיבה אודות ההזדמנויות הרבות וכיצד ניתן להשתמש ביעילות במחקר ופיתוח של SPRINGER על מנת לבנות מודלים עסקיים גמישים, אשר יאפשרו לחוקרים של HIT לגשת לתוכן שהם צריכים, למקסם את השימוש ולהחזיר את ההשקעה.

במפגש השתתפו: ד"ר רפאל ברכאן - ראש רשות המו"פ וקשרי החוץ, פרופ' אריק שדה - דקאן הפקולטה לניהול טכנולוגיה, פרופ' יוסף בן עזרא - דקאן הפקולטה להנדסה, ד"ר חגית מישר-טל מהפקולטה לטכנולוגיות למידה, וד"ר נאווה שקד, המשמשת גם כראש האשכול המולטי-דיסציפלינארי במכון.

המשתתפים החליטו על ביסוס שיתוף פעולה מעמיק בעתיד ובפרט על קידום פרסומם של ספרים מולטי-דיסציפלינריים ופרויקטי מחקר ופיתוח יחודיים, פרי עבודתם ויצירתם של חוקרי ותלמידי המכון.
 
 
 
 
פורסם: 23/11/17