חדשות והודעות

מחזור שלישי של קורס גרפיקה ממוחשבת לנשות המגזר החרדי הסתיים

 
קורס שלישי בסדרת "חשיפה לאקדמיה"- קורס גרפיקה ממוחשבת המיועד לנשות המגזר החרדי הסתיים בהצלחה.
 
מתוצרי המחזור השני  של קורס גרפיקה ממוחשבת לנשות המגזר החרדי
מתוצרי המחזור השלישי של קורס גרפיקה ממוחשבת לנשות המגזר החרדי

הקורס הייחודי  ל-HIT נועד להעניק כלים שייסעו להשתלבות נשים אלו בעבודה בתחומים הטכנולוגיים כמו גם המשך לימודים במוסדות אקדמיים להשכלה גבוהה. בין הנושאים שנלמדו בקורס: הכרת מושגי היסוד של גרפיקה ממוחשבת, הכרת ממשק תוכנת Photoshop ועקרונות השימוש בה, עיצוב ועריכת תמונות, עיצוב למסך ולדפוס, הכרת עקרונות עיצוב ומימושם.

בסיום הקורס הוצגה התערוכה "ואהבת לרעך כמוך" אשר הציגה כרזות מקוריות העוסקות בחשיבות היחסים שבין אדם לחברו ובערכים כגון: נתינה, קבלת השונה, ערבות וכבוד הדדי. כל אחת מהכרזות הביאה  לידי ביטי פרשנות אישית של המשתתפות לערכים חברתיים שבחרו, ובטאה את הסגנון העיצובי הייחודי של כל אחת .
הקורס הועבר על ידי רותם ישראל, מרצה בפקולטה לטכנולוגיות למידה, ושתי סטודנטיות מהפקולטה: נוי משגב והדס שטיינר.
 
מתוצרי המחזור השני  של קורס גרפיקה ממוחשבת לנשות המגזר החרדי
מתוצרי המחזור השלישי של קורס גרפיקה ממוחשבת לנשות המגזר החרדי

בדברי ברכתה הודתה רותם לפרופ' אדוארד יעקובוב שנתן את ברכתו ותמיכתו ואפשר את פתיחת הקורס הזה, לצוות הדיקאנט ובראשם ד"ר מאיר ארבל דיקן הסטודנטים, לבשמת שלום טוצ'ין, מנהלת המדור, על העזרה והליווי לכל אורך הדרך,ליפעה בנר על החזון שהוביל לפתיחת הקורס הזה, לגיל אחרק על הארגון, התמיכה והפרגון וכן לנוי והדס על ההשקעה והמקצועיות.
 
קיומו של הקורס עולה בקנה אחד עם יעדי המכון להנגשת ההשכלה האקדמית למגזרים שונים באוכלוסיה באמצעות הקמת מסגרות לימוד אקדמיות וקדם אקדמיות למגזרים השונים.