חדשות והודעות

מפגש מלגאים ותורמים התקיים בHIT

מפגש מרגש של מועדון רוטרי בו פגשו תורמים את חמשת הסטודנטים המלגאים להם סייעו התקיים בHIT

 


ארבע סטודנטיות ועוד סטודנט אחד, כולם תושבי חולון, הלומדים מדעי המחשב, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת תעשיה וניהול, וכן עיצוב, זכו במלגת לימודים בגובה שכר לימוד שנתי מלא (10,000 ₪) מטעם קרן רוטרי ובשיתוף HIT ועיריית חולון. בעלות המלגה השתתפו מועדון רוטרי בסכום של 5,500 ₪, 3,000 ₪ ניתנו מטעם המכון ו- 1,500 ₪ ניתנו מטעם עיריית חולון.

 

בתמורה למלגה נדיבה זו המלגאים ביצעו פעילות חברתית התנדבותית בהיקף של 60 שעות בפרויקטים נדרשים בעיר חולון ולמען קידום אוכלוסייתה. מפעל זה שהחל עם התרומה הנדיבה של התורמים, של העירייה ושל הסטודנטים מקבלי המלגה, תואם את תפיסת העולם של HIT, למעורבות וחיזוק הקהילה והחברה בישראל בנוסף על מצוינות אקדמית.

 

במפגש המרגש שנערך במכון נפגשו המלגאים עם התורמים: מר יצחק דור – יבואן גדול של בגדי איכות ומוצרי אופנה ומר רועי משאט – מבעלי חברת נטומדיה. תורם נוסף, מר שלמה גרופמן – נגיד רוטרי לשעבר וקונסול כבוד של קניה בישראל, אשר נבצר ממנו ברגע האחרון מלהגיע למפגש, נפגש עם הסטודנטים במועד אחר.

 

במהלך הטקס העלה נשיא HIT, פרופ' אדוארד יעקובוב, על נס את תרומתו של ארגון רוטרי בהנגשת השכלה הגבוהה לכל שדרות העם ואת תרומתה הנכבדה של עיריית חולון אשר מזה שנים, שותפה יחד עם המכון בקידום ההשכלה הגבוהה בעיר בפרט ובישראל בכלל.


בדברי ברכתו אמר פרופ' יעקובוב כי הענקת המלגות עולה בקנה אחד עם חזון המכון לגרום לכך שלא יהיה מצב לפיו בעיה כלכלית תמנע לימודים גבוהים מסטודנט שחפץ לרכוש השכלה גבוהה. 

 

דקאנית הסטודנטים ד"ר יוליה עינב הודתה למועדון רוטרי על היוזמה המבורכת ועל כך שהוא מאפשר לסטודנטים למידה שקטה ונטולת לחצים כלכליים. עוד אמרה ד"ר עינב כי בנוסף לסיוע הכלכלי, המכון מספק למלגאים מעטפת הוליסטית, לימודית ואישית שמאפשרת להם להצליח בלימודים.

 

 

פורסם: 16/08/21