חדשות והודעות

נחתם מזכר הבנות בין האוניברסיטה הפוליטכנית בטימישוארה, רומניה ל HIT

 
נציגים של האוניברסיטה הפוליטכנית בטימישוארה רומניה ערכו ביקור רשמי ראשון ב HIT, במהלכו חתם פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון, על מזכר הבנות לשיתוף פעולה בתחום מערכות מידע רפואיות בין שני המוסדות.
 
פרופ' שויחט, ד
פרופ' שויחט, ד"ר וידה כריסטיאן, פרופ' ווסילה סטויקו- טאבידר ופרופ' לקרמיוריה סטויקו-טאבידר פרופ' יעקובוב, ד"ר ברכאן, מר גולדברג, ד"ר בניס, ד"ר הראל. צילום: טל קלין

הביקור, אשר נערך ביוזמתו של ד"ר אריאל בניס מהפקולטה לניהול טכנולגיה התקיים במטרה לקדם את שיתוף הפעולה בין שני המוסדות בעיקר בתחום מערכות מידע רפואיות. האורחים סיירו  במכון וביקרו במעבדת הרובוטיקה ובמעבדה לננו טכנולוגיה ושמעו הסברים על העשייה המתקיימת במכון.

האורחים מאוניברסיטת טימישוארה: פרופ' לקרמיוריה סטויקו-טאבידר, סגנית הנשיא הנוכחי של ההתאחדות האירופאית למערכות מידע רפואי EFMI  ונשיאה של החברה הרומנית למערכות מידע רפואי.
פרופ' ווסילה סטויקו- טאבידר ,פרופ' מהפקולטה לאוטומציה ומחשבים, המחלקה לאוטומציה ואינפורמטיקה יישומית.
 
ביקור במעבדת הרובוטיקה ברשות ד"ר דמטוב
ביקור במעבדת הרובוטיקה ברשות ד"ר דמטוב. צילום: טל קלין

ד"ר מיכאלה וידה כריסטיאן - מרצה בפקולטה לאוטומציה ומחשבים.
את HIT  ייצגו בפגישה  פרופסור אדוארד יעקובוב , נשיא המכון, פרופ' דוד שוייחט סגן הנשיא לעניינים אקדמיים, ד"ר רפאל ברכאן ,ראש הרשות למחר פיתוח וקשרי חוץ, מר שמואל גולדברג, מנכ"ל המכון, ד"ר אריאל בניס מהפקולטה לניהול טכנולוגיה וד"ר ניסים הראל מהפקולטה למדעים.

פרופ' יעקובוב ציין כי הוא שמח לארח ולקדם את הקשר הראשון עם מוסד אקדמי מוכר  ומכובד ברומניה וכי הוא בטוח שמדובר בשיתוף פעולה ארוך טווח. ד"ר ברכאן סקר בפני האורחים את העשייה במכון בתחום מערכות מידע רפואיות. ד"ר בניס והאורחים דנו בהרחבת שיתוף הפעולה שיכלול בעתיד גם חילופי סטודנטים ומרצים, קורסים משותפים ופרויקטים רחבי היקף.
 
 
 
פורסם: 22.10.17