חדשות והודעות

כיצד בוחר המכון את חברי הסגל האקדמי המצטיינים שלו?

 
המסורת נמשכת וגם השנה התקיים טקס אליו הוזמנו, יחד עם בני/בנות זוגם, חברי סגל אקדמי שהצטיינו בשנה"ל תשע"ג במחקר, ביצירה, בהוראה ובתרומה למכון ולקהילה כדי לקבל תעודת הוקרה על הצטיינותם.

שימור ופיתוח חברי סגל אקדמי מצטיינים הוא ערך מרכזי במכון, אשר דוגל באיכות ובמצוינות בכל תחומי פעילותו. פרופ' מוטי פרנק, סגן נשיא לעניינים אקדמיים מסביר משהו על מצוינות ועל תהליך הבחירה של המרצים המצטיינים:
 
HIT מכון טכנולוגי חולון בוחר מידי שנה חברי סגל אקדמי מצטיינים. הדילמה להגדרת עובדים מצטיינים ואופן הבחירה שלהם חוצה ארגונים רבים. האם להעריך את המועמדים לפי תוצאות? האם לתת משקל לתכונות אישיות הקשורות להצטיינות? האם לבחור את אלה המיישמים בפועל ובאופן אפקטיבי תכונות אישיות של מצוינות? 
 

אצלנו במכון אופן הבחירה הינו כזה המבטיח שהמצטיינים הנבחרים יהיו כאלה שגם מראים תוצאות, גם בעלי תכונות אישיות המעידות על שאיפה למצוינות כדרך חיים וגם מיישמים בפועל תכונות אישיות אלה להצטיינות בהוראה, במחקר, ביצירה ובתרומה למכון ולקהילה. 

אנו סבורים כי כדי להצטיין צריך קודם כל לאהוב את מה שעושים וצריך לרצות להצטיין. כך למשל, תנאי סף להצטיינות בהוראה הינם לאהוב ללמד את הסטודנטים ואת האינטראקציה עימם, לאהוב את תחומי התוכן של הקורסים אותם מלמדים ולהיות נכונים להשקיע זמן ומאמץ בהכנת הקורס והשיעורים. 
 
פרופ' מוטי פרנק

המכנה המשותף לכל המרצים המצטיינים, בכל התחומים והקטגוריות, הינו מוטיבציה אדירה והשקעת זמן ומאמץ רב בעשייה מתוך אהבה, סקרנות, עניין והכרה בחשיבות ובתרומה של העשייה לכלל ולפרט. 
 
הכלים בהם אנו משתמשים לבחירת המצטיינים – תוצאות סקרי הוראה ושאלון לדיווח פעילות אקדמית – מבטיחים כי אנו בוחרים את המרצים אשר רוצים, משקיעים, מגיעים להישגים ורואים בהצטיינות דרך חיים.
 
 
לרשימת המרצים המצטיינים הקש כאן