חדשות והודעות

טקס הוקרה לסגל אקדמי ומנהלי מצטיין 

 

טקס הענקת תעודות הוקרה לסגל אקדמי והוקרה לסגל מנהלי מצטיין, התקיים במכון במעמד מר פיני כהן יו"ר חבר הנאמנים, פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא המכון, פרופ' שאול בר-לב רקטור המכון, מר שמואל גולדברג המנכ"ל, דקאנים, ראשי מחלקות, חברי סגל אקדמי ומנהלי ובני משפחה.

 

מר פיני כהן יו''ר חבר הנאמנים

מר פיני כהן יו"ר חבר הנאמנים

 

חברות וחברי הסגל המצטיינים נבחרו על ידי וועדה אקדמית מיוחדת ששמה דגש על השגים יוצאי דופן במחקר,וביצירה, על הוראה איכותית, ועל תרומה למכון ולקהילה. התעודות הוענקו ל- 59  חברות וחברי סגל הבכיר, ל- 17חברות וחברי הסגל הזוטר, וכן קיבלו הוקרה 10 מצטיינים מן הסגל המנהלי, שקיבלו תעודתם בטקס מיוחד שנערך בתחילת השנה, ובטקס אמש צורפו לחברי הסגל האקדמי, בכדי להדגיש את שתוף הפעולה בין הסגלים למען הסטודנטים, ולציין המצטיינים.

 

טקס הענקת תעודות הוקרה לסגל אקדמי והוקרה לסגל מנהלי מצטיין, התקיים במכון במעמד מר פיני כהן יו"ר חבר הנאמנים, פרופ' אדוארד יעקובוב נשיא המכון, פרופ' שאול בר-לב רקטור המכון, מר שמואל גולדברג המנכ"ל, דקאנים, ראשי מחלקות, חברי סגל אקדמי ומנהלי ובני משפחה. חברות וחברי הסגל המצטיינים נבחרו על ידי וועדה אקדמית מיוחדת ששמה דגש על השגים יוצאי דופן במחקר,וביצירה, על הוראה איכותית, ועל תרומה למכון ולקהילה. התעודות הוענקו ל- 59 חברות וחברי סגל הבכיר, ל- 17חברות וחברי הסגל הזוטר, וכן קיבלו הוקרה 10 מצטיינים מן הסגל המנהלי, שקיבלו תעודתם בטקס מיוחד שנערך בתחילת השנה, ובטקס אמש צורפו לחברי הסגל האקדמי, בכדי להדגיש את שתוף הפעולה בין הסגלים למען הסטודנטים, ולציין המצטיינים.

 

פרופ׳ יעקובוב, נשיא ופרופ׳ קורץ דיקנית הפקולטה לטכנולוגיות למידה עם רזניק, מרצה מצטיינת

פרופ׳ אדוארד יעקובוב, נשיא ופרופ׳ גילה קורץ דיקנית הפקולטה לטכנולוגיות למידה עם נוגה רזניק, מרצה מצטיינת

מר פיני כהן יו"ר חבר הנאמנים פתח את הטקס ובירך: "לפני 45 שנה התחלתי כאן את לימודיי ובמקום הזה אני רואה אתכם היום, מאד נרגש, בתחילתו של שבוע של מצוינות. חבר הנאמנים שזכיתי לכבוד לעמוד בראשו, מתווה את דרכו של המכון ומציב לו סטנדרטים גבוהים. הנהלת HIT לא רק שעומדת בסטנדרטים, אלא מציבה לעצמה סטנדרטים גבוהים יותר. השבוע פגשתי את שר האוצר ואמרתי לו ש-HIT מתנהל בהתאם לכל הסרגלים והיעדים שראוי שמוסד להשכלה גבוהה יתנהל על פיהם מבחינה כלכלית ואקדמית, ועל כך  תבורכו. אני עוקב בהתפעלות אחרי ההישגים של המכון. יש פה קבוצת אנשים מאד איכותית שמצליחה להביא את היעדים שלה לידי יישום. אנחנו משתדלים לטפח אוכלוסיות מיוחדות, תפקידנו לחזק את החלשים ולעזור להם להתקדם חברתית, כלכלית ואקדמית. אני מאד גאה בכם, אוהב ומכבד אתכם".

 

משמאל לימין: מר משען, מר גולדברג, מר כהן, פרופ׳ יעקובוב, פרופ׳ בר-לב, פרופ׳ בן עזרא

משמאל לימין: מר מוטי משען, מר שמואל גולדברג, מר פיני כהן, פרופ׳ אדוארד יעקובוב, פרופ׳ שאול בר-לב, פרופ׳ יוסף בן עזרא

 

פרופ' אדוארד יעקובוב: "מעל במה זו,אני מתרגש לברך את כולכם סגל אקדמי ומנהלי כאחד, משפחת HIT היקרה. בחרנו לעשות טקס אחד לכל הסגלים ב-HIT, הסגל המנהלי שהתרומה שלו מאד מורגשת וחשובה בכל הקשור ללימודים וגם כל מה שקשור בתמיכה במרצים. החלטנו לעשות שבוע מצוינות, כיוון הרגשנו שיש הרבה דברים ראויים לשבח ונושאים פירות. למרות תקופה לא פשוטה בצל הקורונה אנו נמצאים בצמיחה, בשנת 2019 היו במכון 12 תכניות לימוד ועכשיו יש לנו 18 תכניות לימודים, הכל התחיל באישור התכנית הייחודית ב-"טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה" אשר הושקה בטקס מיוחד, במעמד השר להשכלה גבוהה, ראשי מל"ג וות"ת. בנוסף קיבלנו אישור לפתוח עוד 5 תכניות לתואר שני עם ובלי תיזה. קיבלנו הסמכה להעניק באופן עצמאי, דרגת פרופ' חבר בחמישה מקצועות, אין דוגמא כזאת בארץ. כל ההישגים האלה הם בזכותכם, אתם הנבחרת, כולנו יחד הוכחנו שאנחנו ראויים, מקווה שזה יקרה, לקבל הכרה כמוסד אוניברסיטאי".


מר שמואל גולדברג מנכ"ל המכון בירך: "אני מברך את הסגל האקדמי והמנהלי שזכו להיכלל ברשימה זו, שימשיכו בעשייה ויהוו דוגמא במעשיהם לכל עובדי HIT. קל לבלוט בחברה אפורה, קשה לבלוט ולהתבלט בקבוצה איכותית. הצטיינות הינה תעודת כבוד מחד ועול כבד מאידך, שכן חלה חובה על המצטיינים להמשיך קדימה באותה מסירות ואכפתיות".

 

פרופ'  יעקובוב מעניק תעודת הצטיינות לד''ר ביגון

פרופ' אדוארד יעקובוב מעניק תעודת הצטיינות לד''ר ליאורה ביגון


בשם המרצים המצטיינים נשאה דברים ד"ר ליאורה ביגון מבית הספר ללימודים רב תחומיים: "בעיירה שלנו ב-HIT יש צמיחה אינטלקטואלית ופיזית, עליה כבר הרחיבו קודמיי. לפעמים המגדל שופך אור על הבור ולפעמים דווקא הבור יכול לשמש מגדל תצפית. ובין המגדל והבור פרופ' יעקובוב מנסה לשמור אותנו מעל הקרקע,, מונע על ידי חזון בלתי מתפשר. העיירה שלנו מותנעת על ידי התשתית החיונית של העובדים המנהליים, הם אלה המאפשרים סירקולציה של חומרים, אנשים ורעיונות במרחב. שיתוף הפעולה הבין מערכתי חיוני לתפקוד הגוף, כאשר הסגל האקדמי הוא הנשמה של הגוף והסגל המנהלי הוא הגוף, אבל נותן את הנשמה". 
 

פורסם: 25/04/2022