חדשות ואירועים

נפרדים בכאב מעובדת המכון דינה דיל-ארבזניק ז"ל

בכאב ובתדהמה נפרד המכון מעובדת המכון דינה דיל-ארבזניק ז"ל, מרכזת שירותי הייעוץ הפסיכולוגי ומרכז התמיכה בסטודנטים עם לקויות למידה. דינה היתה אשה טובת לב, חושבת ומתחשבת, וידעה תמיד לומר את המילה הנכונה בזמן הנכון, לעודד ולסייע. היא  צברה זכויות רבות בכל הקשור לסיוע לסטודנטים עם קשיים לצלוח את לימודיהם בהצלחה. דינה עבדה במכון מאז 1983 והשקיעה בסטודנטים את כל מרצה. 
יהי זכרה ברוך!

בכאב ובתדהמה נפרד המכון מעובדת המכון דינה דיל-ארבזניק ז"ל. דינה היתה אדם טוב לב, שיודע תמיד לומר את המילה הנכונה בזמן הנכון, לעודד ולסייע.  אדם חושב ומתחשב, אשר צבר זכויות רבות בכל הקשור לסיוע  לסטודנטים עם קשיים לצלוח את לימודיהם בהצלחה.

דינה הגיעה  למכון ב 1983. תפקידה הראשון היה ביחידת הבגרויות.

בשנת 2000 הצטרפה דינה לדיקנט הסטודנטים,  ליחידה חדשה שהוקמה לטיפול בסטודנטים הלומדים במכון. ביחידה עסקה בתפקיד החשוב של טיפול בסטודנטים עם לקויות למידה. הניסיון הרב, ההשכלה, האופי, המרץ וההשקעה  סייעו לה בהצלחתה בתפקיד אותו ראתה כשליחות.

סטודנטים רבים אשר קיבלו בתדהמה את הבשורה המרה ביקשו דרך להביע את צערם ואת תנחומיהם למשפחה. ספר זיכרון, בו כל מי שחפץ יכול לכתוב כמה מילים על דינה או להביע תנחומים לבני משפחתה, נמצא במנהל הסטודנטים ויועבר אחר-כך למשפחה.

לדברי ההספד של פרופ' גדי גולן, נשיא המכון, הקש כאן
לדברי ההספד של ד"ר מיכל סלע, ראש מנהל הסטודנטים, הקש כאן
לדברי ההספד  של מר משה ירונסקי, יו"ר וועד העובדים הקש כאן


כך נזכור את דינה תמיד....