חדשות ואירועים

טקס הענקת תארים תשע"ב 2012: אנחנו בארץ הפלאות. כאן הכל אפשרי.

 
טקס הענקת תארים לבוגרי תואר ראשון התקיים ביום שני, 14.5.12, ובמהלכו הוענקו תארים ראשונים ל 638 בוגרים טריים.

את הטקס כיבדו בנוכחותם נשיא המכון, פרופ' גדי גולן, סגני הנשיא, הדקאנים וראשי המחלקות.

פרופ' אהוד גזית, המופקד על הקתדרה לננו-ביולוגיה באוניברסיטת תל-אביב והמדען הראשי במשרד המדע והטכנולוגיה בירך את הבוגרים. מר מוטי ששון, ראש עיריית חולון, היה גם הוא חלק משולחן הנשיאות ונשא דברים על תרומת הבוגרים למנוע הצמיחה של מדינת ישראל, ועמד על חשיבות תרומתם לקהילה בה אנו חיים.  
 

פרופ' גדי גולן, נשיא המכון בירך את הבוגרים הטריים ואת בני משפחותיהם. פרופ' גולן הזכיר לבוגרים כי כלכלת ישראל מצפה להם בזרועות פתוחות, וקרא להם לתרום ממנהיגותם כדי להפוך את מדינתנו למקום נחשק, פורח ובטוח, מקום מעורר השראה, מקום בו נתגאה לגדל בו את ילדינו, מקום שראוי לעם המיוחד שלנו ולתפארת מדינת ישראל.  לקריאת ברכת הנשיא לבוגרים ולבני משפחותיהם הקש כאן.

 

אליזה ספיר בוגרת הפקולטה למדעים נשאה דברים בשם הבוגרים כולם, כשהיא מיטיבה לתאר את מציאות החיים בה הבוגרים צריכים לפעול, לתרום, להצליח. לקריאת דבר נציגת הבוגרים הקש כאן

 

טקס הענקת תארים למוסמכי תואר שני  התקיים ביום שלישי 15.5.12, במהלכו  הוענק תואר שני ל 89 מוסמכים.  את הטקס כיבדו בנוכחותם נשיא המכון, סגניו, הדקאנים וראשי המחלקות. ד"ר יפעת שטרק סגנית נשיא "טבע" כיבדה את המוסמכים בהרצאת אורח בנושא "היצירתיות בפיתוח תרופות בתעשייה הפרמצבטית".


מיכאל בגדסרוב, מוסמך בניהול טכנולוגיה, נשא דברים בשם הבוגרים כולם, ואמר:

"תקופת הלימודים הייתה עבורי תקופה ערכית ומשמעותית. הלימודים היוו עבורי דרך חיים חדשה, המאפשרת ליישם את הידע, הכלים והערכים שרכשתי כאן לכל פעילות בה אבחר".

לקריאת הדברים אותם נשא נציג המוסמכים בטקס הקש כאן

 

 

איחולי הצלחה לבוגרים ולמוסמכים!