חדשות והודעות

מנהלי בתי הספר בעיר חולון הגיעו לביקור במכון

 
שיתוף הפעולה ההדוק בין המכון הטכנולוגי למנהל החינוך העירוני הוביל לביקור היכרות של מנהלי בתי הספר במכון וסיור במעבדות.
 
גב' יהודית בר און – מנהלת האגף לחינוך יסודי
גב' יהודית בר און – מנהלת האגף לחינוך יסודי

המפגש החל בדבריה של גב' יהודית בר און – מנהלת האגף לחינוך יסודי בעיר חולון, שהציגה את הביקור כיוזמה משותפת של מנהל אגף החדשנות בחינוך בעיר –- ד"ר משה לייבה החבר גם בחבר הנאמנים של HIT ושל המרצה ד"ר שי גול. גב' בר-און שיבחה את תרומתו של נשיא המכון – פרופ' אדוארד יעקובוב לאולימפיאדת המתמטיקה העירונית – בשיפוט ובהענקת מלגות לזוכים בתחרות.
 
פרופ' יעקובוב, נשיא המכון
פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא המכון

פרופ' אדוארד יעקובוב, בירך את הבאים והציג את פעילויות המכון לאורך 50 שנות קיומו. ציין את רעיון החינוך הרציף בעיר החל מגני הילדים, דרך האקדמיה ועד לתעשייה ולחברה. "אני רואה בביקור זה הזדמנות נפלאה להרחבת שיתופי הפעולה במטרה להעניק לתלמידים פלטפורמה להתפתחות לימודית ומקצועית לטובתם האישית, לטובת העיר ולטובת העתיד של כולנו."
 
ד
ד"ר שי גול, הפקולטה למדעים
 
ד"ר שי גול הציג את תוכנית המצוינוער אשר הוא עומד בראשה, המאפשרת לתלמידים בעלי הישגים גבוהים ויכולות אישיות להשתלב בלימודי תואר ראשון במקביל ללימודי התיכון. התוכנית משלבת את הלימודים התיכוניים והאקדמיים באופן המוביל להצלחת התלמידים בשתי המסגרות.
 
ד
ד"ר יוליה עינב, דקאנית הסטודנטים
 
 
ד"ר יוליה עינב הציגה את דקאנט הסטודנטים אשר היא עומדת בראשו ואת מגוון הפעילויות שהתקיימו עם בתי הספר בעיר דוגמת "שגרירים ירוקים", גן אקולוגי, עיצוב כיתה מחדש. בפרויקטים משתתפים סטודנטים ומרצים ממגוון התוכניות במכון: הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, מדעי המחשב, מתמטיקה שימושית, ניהול טכנולוגיה, עיצוב וטכנולוגיות למידה.
  
מר ישראל אוחנוב הציג את תכניות בית הספר ללימודי תעודה: קורס להכשרת מיישמי הגנת סייבר לתלמידי החטיבה העליונה, קורס הכנה לתוכנית מצוינוער לתלמידי חטיבת הביניים, ימי כייף באוריינטציה טכנולוגית לתלמידי יסודי וחטיבות הביניים. עוד ציין כי בית הספר ללימודי תעודה נכון להציע לכל בית ספר בעיר פתרונות לצרכים הרלוונטיים עבורו.
 
רן שרמן
מר רן שרמן, סמנכ"ל מעבדת הדגמים
 
את המפגש סיים רן שרמן ממעבדת הדגמים - מדפסות תלת מימדיות וחיתוך לייזר אשר הסביר על התפתחותן של מדפסות התלת מיימד, מגוון האפשרויות העומדות בזכותן בעיקר לתחום הרפואה והציג דגמים שיוצרו במעבדה במכון. מר שרמן הסביר והציג פתרונות לעידוד תלמידים ללמידה מדעית בצורה חווייתית באמצעות המעבדה.
 
לאחר המפגש המשיכו המנהלים לסיור במעבדות הרובוטיקה, הסייבר ו- MADE.