חדשות והודעות

מוטורולה סולושנס העניקה 80,000 דולר עבור מלגות לסטודנטים של HIT


"קרן מוטורולה סולושנס" היא הזרוע הפילנטרופית של  "מוטורולה סולושנס בע"מ".
זו השנה החמישית  ברציפות בה משתתף המכון בתוכנית "מהנדסים את העתיד", המחלק מלגות לסטודנטים מרקע סוציו-אקונומי נמוך הלומדים במקצועות הטכנולוגיים ואשר הגיעו להישגים גבוהים בלימודיהם.

 

מלגאי מוטורולה סולושנס ישראל

 
השנה הגדילה חברת מוטורולה את סכום התרומה באופן משמעותי והוא עומד עתה על 80,000 דולר.

ד"ר יוליה עינב דיקאנית הסטודנטים:
אנו מודים לקרן מוטורולה סולושנס על מתן הזכות לסייע ולאפשר לסטודנטים במכון טכנולוגי חולון לממש את יכולתם בלימודים. תוכנית המלגות "מהנדסים את העתיד" הינה תוכנית יוקרתית המאפשרת לסטודנטים להתמקד בלימודים, לתרום שעות מערובות חברתית לקהילה וזאת תוך שמירה על הישגים אקדמיים.

 

בתמונה מימין לשמאל: זוריק מקייבסקי , ד"ר יוליה עינב, פורפ' אדוארד יעקובוב, אסנת חורב, מוטורולה סולושנס ישראל


בשנה"ל תשע"ח, קיבלו 28 סטודנטים מהפקולטות: הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, מדעים וניהול טכנולוגיה מלגות במסגרת התוכנית.  בתמורה למלגה מתבקשים הסטודנטים להקדיש שעות של פעילות קהילתית לפי בחירתם.


השנה יסייעו המלגות של "קרן מוטורולה סולושנס" לתוכניות בהן משתתפים למעלה משלושה מיליון סטודנטים, מרצים וחברי קהילה מרחבי תבל. דגש מיוחד ניתן על מענקים לתוכניות בעלות השפעה על אוכלוסיות ייעודיות  כגון מיעוטים, אנשים בעלי צרכים מיוחדים , נשים, יוצאי צבא ועוד.


"קרן מוטורולה סולושנס" רואה לעצמה זכות גדולה לסייע לHIT  " דברי מאט בלייקלי , מנכ"ל הקרן.
"אנו מאמינים בארגונים המאמצים חדשנות, בונים שיתופי פעולה ומניעים שינוי, ואנו גאים להיות חלק מההשפעה החיובית שאלה משפיעים על הקהילות".

 

"קרן מוטורולה סולושנס" היא הזרוע הפילנתרופית של מוטורולה סולושנס. עובדי ההקרן מפוזרים ברחבי תבל פועלת לטובת הקבילות בהן היא מעורבת.

 

 

פורסם:14.11.18