חדשות והודעות

בואו להכיר את מיכל חיל

 
מיכל חיל מנהלת את ספריית HIT זה 10 שנים.
מיכל, עורכת דין בהכשרתה, מחזיקה גם בתואר במדעי המדינה ותואר שני ב-Global Studies, Peace & Development ועוסקת במוזיקה, בטיולים בעולם, בעריכה ושידור של תכניות רדיו, בצילום כתחביב, לאחרונה אימצה חתולה חדשה ומגשימה עוד חלום ילדות, נגינה על תופים.
 
מיכל בספריה

צוות הספרייה, הממוקמת בקומה 2 בבניין 5 בקמפוס מונה 5 ספרניות.
 
"תפיסת העולם שלי רואה את הספרייה כמקום שהוא הרבה יותר מאשר בית לספרים, אלא מקום להעשיר את עולמכם. החזון שלי הוא להפוך את הספרייה למרכז לתרבות והעשרה ולגשר בין האקדמיה לקהילה באמצעות קיום תערוכות אמנות, הרצאות ושתופי פעולה מגוונים". 
 
הספרייה כוללת למעלה מ-45,000 כותרים בכל התחומים הנלמדים במכון, והולכת ומתרחבת בעיקר בתחום העיצוב, אך גם במקצועות הטכנולוגיים.
 
בעידן שבו נדמה כי הספריות הולכות ומאבדות ממעמדן, אומרת מיכל כי עדיין יש מקום רב לספריות והראייה היא כי ברחבי העולם משקיעים סכומים נכבדים בהקמה ובעיצוב ספריות חדשות. "אחוז הספרות האקדמית הדיגיטאלית, בוודאי זו הפתוחה לכולם, עדיין קטן יחסית. הספריות המסורתיות מתאימות עצמן לעידן החדש ומשנות את פניהן והופכות למרכזי למידה משותפת ויחידנית ולמרכזי מידע. חווית הלימוד משתנה והופכת לחוויה קבוצתית, במקרים רבים, ומכיוון שכך הוקצה בספריה "חדר שקט" המיועד לסטודנטים המעוניינים בישיבה שקטה. גם הספרניות נקראות עתה "מידעניות" ומגמה זו רק הולכת ומתרחבת לחברות הייטק וחברות מסחריות אשר גילו את התועלת הטמונה בקיומן של ספריות ובמקצוע המידענות.
 
ספריית HIT בתערוכת 'חוצפה ישראלית'
 
בשבועות האחרונים הספרייה פתחה את שעריה לפעילות העשרה של צהרי חמישי בה אנשי סגל מן המכון (אקדמי ומנהלי) מעבירים הרצאה, סדנא או פעילות מעשירה אחרת מתחומי הידע והעניין שלהם לחברינו במכון.
 
"ספריית המכון נחשבת לאחת הספריות המובילות בתחום ואנו עובדים יחד עם הסגל האקדמי על מנת לגוון ולהעשיר אותה אף יותר", מסכמת מיכל.

 

 

 

פורסם: 18/1/2018

עודכן לאחרונה: 07/09/2020