חדשות והודעות

נשות HIT ציינו את יום האשה הבינלאומי באירוע מיוחד

עם החזרה לשגרה נחוג יום האישה הבינלאומי במכון במפגש פרונטלי ומרגש של נשות הסגל האקדמי והמינהלי, לאחר כמעט שנתיים של ריחוק חברתי.

 

יום האשה הבינלאומי באירוע מיוחד ב  HIT

ורד פלדמן מרצה בפני נשות המכון

 

המפגש, אשר אורגן על ידי היחידה להוגנות מגדרית במכון, נפתח כרגיל בבראנצ' עשיר ומפנק אשר לאחריו דיברה עו"ד אורנה קופלוביץ', יועצת הנשיא להוגנות מגדרית, על הדרך הארוכה שעשו ועושות הנשים באקדמיה ועל הדרך הארוכה שעוד לפניהן. 

 

עו''ד אורנה קופולוביץ

עו"ד אורנה קופלוביץ', יועצת הנשיא להוגנות מגדרית

 

עו"ד קופלוביץ' סקרה את שלוש תוכניות המנהיגות הייחודיות הפועלות במכון: תוכנית בשיתוף עמותת "אליסקוד", שבה סטודנטיות מלמדות תיכנות תלמידות תיכון ואלה מלמדות את  תלמידות כיתות ד' בבתי הספר היסודיים, מתוך כוונה לקרב אותן לתחום מדעי המחשב כבר בגיל צעיר; תוכנית "המובילות" המיועדת לסטודנטיות בשנה א' במקצועות הטכנולוגיים, ותוכנית "הנבחרות" -תוכנית מנהיגות לסטודנטיות בשיתוף מנטוריות מהתעשייה.


נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב ומנכ"ל המכון מר שמואל גולדברג בירכו את הנוכחות במפגש והביעו את שביעות רצונם ואת תקוותם להמשיך ולראות גידול במספר נשות הסגל במכון.

 

יום האשה הבינלאומי באירוע מיוחד ב  HIT

נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, מברך את הנוכחות במפגש

 

שיאו של האירוע הייתה הרצאה מאלפת של השחקנית ורד פלדמן שחוקרת בשנים האחרונות את שפת הגוף ומשמעויותיה. מסתבר כי לגוף יש שפה משלו ואם נלמד לשים לב נראה כי 90% מהמסרים שאנו מעבירים אינם מילוליים אלא זה הגוף שלנו שמדבר.הדבר בא לידי ביטוי בפגישות עסקיות, בעמידה מול קהל, בפיתרון קונפליקטים ובתקשורת. ההרצאה המרתקת לוותה בדוגמאות רבות ואין ספק שיצאנו ממנה מודעות הרבה יותר לשפת הגוף שלנו.

 

פורסם: 10/03/2022