חדשות והודעות

יום האשה הבינלאומי

יום האשה הבינ"ל צוין בכל העולם וגם אצלנו פה במכון. באירוע חגיגי  שגם כלל ארוחת בוקר מפנקת, אמר נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב כי הוא רואה חשיבות גדולה מאד באיתור נשים לסגל האקדמי של המכון. פרופ' יעקובוב בירך על האירוע המתקיים זו השנה השנייה במכון.
 
העיתונאית הדס שטייף בהרצאה בפני משתתפי האירוע.
העיתונאית הדס שטייף בהרצאה בפני משתתפי האירוע.

עו"ד אורנה קופלוביץ, יועצת הנשיא לקידום נשים באקדמיה ונציבת מניעת הטרדה מינית שיתפה את הנוכחות והנוכחים בתכנית חדשה שתאפשר למועמדות ולסטודנטיות מצטיינות מלגות לימודים ובנוסף ליווי של מנטוריות מהפקולטה שלהן ונשות עסקים מהתעשייה אשר תלוונה את הסטודנטיות לכל אורך התואר, תוך טיפוח מיומנויות חשובות להצלחתן בתעשייה. אחת ממטרות התוכנית היא הכשרת מנהיגות מצטיינות באקדמיה ובתעשייה.
 
נשיא המכון, פרופ' יעקובוב
נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב. בירך על האירוע המתקיים זה השנה השנייה במכון.
 
משתתפי האירוע, נשים וגברים כאחד, נהנו מהרצאה של העיתונאית הדס שטייף בנושא: שינויים מגדרים וההתמודדות איתם. כעיתונאית לוחמת בתחומה, שיתפה הדס בסיפורים מרתקים מאחורי הקלעים, אודות פרשיות שזכו לכיסוי תקשורתי וגם כאלה שלא.
 
משתתפות ונהנות באירוע
משתתפות ונהנות באירוע

בימים אלה מושקת באתר המכון סביבה חדשה "נשים ב HIT".
עו"ד אורנה קופלוביץ: "מדובר בחלון ראווה ופלטפורמה לעדכונים ודיונים. בעמודים יוצגו הישגים של נשות סגל וסטודנטיות, ויהיה מידע חשוב לגבי מלגות וקרנות מחקר, כמו גם סיפורים אישיים, הישגים ופרויקטים של סטודנטיות ונשות סגל. מצד אחד, יש לנו במה להתגאות ומאידך, לפנינו עוד עבודה רבה עד לשוויון מגדרי מלא".