חדשות והודעות

אירוע גאלה חגיגי לסיום השבוע הבינלאומי של HIT

 

השבוע הבינלאומי של HIT הסתיים באירוע גאלה במרכז פרס לשלום וחדשנות.

 

אורחי השבוע הבינלאומי נפגשו אמש במרכז פרס לשלום וחדשנות לאירוע גאלה מרשים. פרופ' אדוארד יעקובוב, נשיא HIT בירך את האורחים והם נהנו ממזנון עשיר, מוזיקה קאמרית ומהופעת אורח של זמרת הסופרן של האופרה הישראלית ורוניקה ברוק.

 

מימין לשמאל: פרופ' יעקובוב, נשיא HIT, פרופ' סדולאב, האקדמיה למדעים של אוזבקיסטן

צילום: טל קירשנבאום

 

במהלך הטקס הופתע פרופ' יעקובוב כאשר חבר האקדמיה למדעים של אוזבקיסטן, פרופ' אזימביי סדולאב, העניק לו מתנת הוקרה- כד חרס אוזבקי מעוטר, עשוי בעבודת יד מסורתית.

 

גב' ורוניקה ברוק, זמרת הסופרן של האופרה הישראלית

צילום: טל קירשנבאום

 

ד"ר רפאל ברכאן, ראש רשות המחקר, החדשנות והבינלאומיות במכון, הודה לאורחים הרבים מישראל ומחו"ל ואמר כי אחד המפתחות להצלחה והישגי הרשות היא המבנה המיוחד שלה. "אנו שמים את המחקר והחדשנות תחת קורת גג אחת. כולנו עובדים יחד באינטראקציה באקו סיסם שלם".

 

ד"ר גיא יוסקוביץ, סגן ראש רשות המחקר, החדשנות והבינלאומיות וראש תחום הבינלאומיות, אמר כי השבוע הבינלאומי הוא הגשמה של חלום. "איננו פוחדים לחלום רחוק ואנו מאמינים בשיתופי פעולה ובהבאת האנשים הנכונים לעבוד יחד".

 

מימין לשמאל: ד"ר יוסקוביץ, סגן ראש רשות המחקר, החדשנות והבינלאומיות וראש תחום הבינלאומיות, ד"ר ברכאן, ראש רשות המחקר, החדשנות והבינלאומיות במכון

צילום: טל קירשנבאום

 

גב' מריסה גרוס ירם, הממונה על תחום סטודנטים בינלאומיים במועצה להשכלה גבוהה הודתה למארגני השבוע ולכל השותפים אשר הגיעו מרחבי תבל לישראל ואמרה כי שבוע זה הדגיש את מקומה המרכזי והחשוב של החדשנות באקדמיה ובתעשייה בישראל. "במהלך השבוע טעמתם מעט ממה שיש לישראל להציע וכולי תקווה שזה יוביל לשיתופי פעולה נוספים ולתוכניות חילופי סטודנטים שיבואו ללמוד כאן".

 

גב' גרוס ירם, הממונה על תחום סטודנטים בינלאומיים במועצה להשכלה גבוהה

צילום: טל קירשנבאום

 

ד"ר אנדראס זהטנר, מהאוניברסיטה למדעים יישומיים באוסטריה, דיבר על התרשמותו העמוקה מהביקור במכון וציין כי נהנה לראות שילוב ייחודי של טכנולוגיה ואנשים מוכשרים כפי שראה כאן. "הביקור הזה ייחרת בזכרוני לזמן רב כמו גם הרעיונות העתידניים, אליהם נחשפתי כאן", ציין לסיכום. 

 

ד"ר זהטנר, מהאוניברסיטה למדעים יישומיים באוסטריה

צילום: טל קירשנבאום

 

תודה מיוחדת ניתנה לגב' דבורה שרעבי – מנהלת המשרד הבינלאומי ולגב' אירה איבשין גואטה יועצת לתוכנית חילופי סטודנטים, מהרשות למחקר, לחדשנות ולבינלאומיות כהוקרה על הפעילות המאומצת בארגון והפקת השבוע הבינלאומי.
 

מימין לשמאל: גב' שרעבי, מנהלת המשרד הבינלאומי, פרופ' יעקובוב, נשיא HIT, גב' איבשין-גואטה, יועצת לתוכנית חילופי סטודנטים, הרשות למחקר, לחדשנות ולבינלאומיות

צילום: טל קירשנבאום

 

 

 

לאלבומי התמונות של השבוע הבילאומי >>

 

 

פורסם: 07/11/2019