חדשות והודעות

מפגש קרן !IMPACT ב HIT


קרן !IMPACT המעניקה מלגות לימודים ללוחמים משוחררים החלה את הסבב השנתי שלה במוסדות האקדמיים בביקור ב HIT. לדברי מנהלת הקרן, אורנה פסח, הבחירה המכון הטכנולוגי כמקום שבו יחל הסבב איננה מקרית שכן  66 מלגאים של הקרן לומדים  כעת בHIT ומספר לא מבוטל של בוגרי תוכנית אימפקט הינם בוגרי המכון אשר עובדים כיום בתעשייה וממלאים תפקידי מפתח בחברות שונות.
 
מפגש קרן IMPACT! ב HIT

קרן !IMPACT הוקמה לפני 15 שנה ע"י ארגון ידידי צה"ל בארה"ב, והיא מחברת בין תורמים בארה"ב המעניקים מלגות שכר לימוד ללוחמים משוחררים הזקוקים לסיוע כלכלי . מאז הקמת התוכנית נתרמו כ- 140,000,000 דולר ל 12,000 מלגאים אשר מסיימים בזכותם את לימודיהם האקדמיים וכיום הם עובדים בכל ענפי המשק. בתמורה למלגה מבצע הסטודנט פעילות התנדבותית בקהילה באמצעות ארגוני התנדבות שונים.
  
במפגש עם הסטודנטים  נכחו גם נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקובוב , המנכ"ל שמואל גולדברג, ,דיקאנית הסטודנטים ד"ר יוליה עינב וצוות הדיקאנט.

בדברי ברכתו אמר פרופ' יעקובוב  כי הוא נרגש מהמעמד ומברך על הקשר החם עם התוכנית ועם העומדת בראשה, וגם לאור העובדה כי  יש ערכים משותפים למכון ולקרן !IMPACT: "גם המכון וגם קרן !IMPACTתומכים במערכת ההשכלה הגבוהה  ומספרם של בוגרי HIT  המגיע לכ- 12,000 זהה למספר  מילגאי הקרן" . לסטודנטים שהשתתפו בכינוס אמר הנשיא "אתם שייכים לשתי משפחות HIT  ו " !IMPACT" ויחד אנו מקדמים את מדינת ישראל".
 
בסיום המפגש העניק הנשיא לאורנה פסח ולשרית קיירה, מנהלת תחום משלחות חו"ל, את סיכת הדש של המכון כאות הוקרה על פעילותן המבורכת.