חדשות והודעות

FUTURE FUND - מימון ראשוני של HIT למיזמי סטודנטים שייבחרו

 

קרן התמיכה של מרכז היזמות והחדשנות, FUTURE FUND, מכריזה על קול קורא לבחירת ששה מיזמים שיקבלו מימון ראשוני לפיתוח הרעיון שלהם והפיכתו למיזם עסקי.

 

 

כחלק מתהליך התמיכה של המועצה להשכלה גבוהה בתהליכי יזמות וחדשנות באקדמיה, הוחלט על פתיחת מסלול תמיכה חדש, שמטרתו קידום מיזמים סטודנטיאליים מצטיינים, על ידי מתן תמיכה כספית בשלב הוכחת היתכנות (POC = Proof of Concept).

 

בדרך זו יוכלו מיזמים לעבור משלב ה"תרגיל אקדמי", אל השלב המעשי של הקמת מיזם והבשלתו למימוש עסקי. במסגרת זו, מקיים מרכז היזמות והחדשנות במכון את תחרות FUTUR FUND לבחירת המיזמים שיועברו לשיפוט התחרות הארצית.

 

מיזמים סטודנטיאליים מצטיינים, אשר יוכיחו כי ביכולתם לנצל השקעה זו לטובת פיתוח POC ו/או השקעות המשך במיזם, יקבלו כספי תמיכה בסכומים שבין 20-40 אלף ₪. בנוסף, יקבלו המיזמים הנבחרים תמיכה מקצועית של מרכז היזמות והחדשנות, הכוללת ליווי של מנטורים מהאקדמיה ומחוצה לה, שעות ייעוץ של מומחים בתחומים שונים, ועוד.

 

הקריטריונים לבחירת המיזמים כוללים בין היתר את מידת החדשנות והמקוריות של המיזם ביחס לקיים בשוק; מידת ההשפעה הפוטנציאלית על הבעיה אותה הוא מתעתד לפתור ועל חיי היומיום של 'קהל היעד; היתכנות המיזם לגייס השקעות לטובת מימוש מסחרי; איכות צוות המיזם; וכן יינתן ניקוד על איכות ההגשה וההצגה של המיזם בתחרות.

 

טלי מלאך בנאים, ראש מרכז היזמות והחדשנות FUTURE:
"תמיכה כספית במיזמי סטודנטים הינה קפיצת מדרגה משמעותית בפעילות מרכזי היזמות באקדמיה ומהווה קרש קפיצה משמעותי ליזמים בתחילת דרכם. הנהלת המכון אשר רואה חשיבות רבה בתמיכה זו החליטה להכפיל את תמיכת הות"ת במיזמים מתקציב המכון מתוך אמונה מלאה בפעילות מרכז היזמות ובפוטנציאל הגלום במיזמי סטודנטים מתוך המכון".

 

תהליך הרישום והסינון יימשך כחודשיים, במסגרתו ייערכו ראיונות אישיים ליזמים שיעברו סינון ראשוני. 
בתחילת מרץ 2021 יוכרזו הזוכים, ואלו יעברו במהלך חודש זה תהליך הכנה לקראת הגשת המועמדות לתחרות הארצית.

 

ההרשמה לתחרות עד 30 בינואר 2021. 

 

הירשמו עכשיו!

 

פורסם: 17/01/2021