חדשות והודעות

טקס הענקת אות הוקרה לעובדי סגל מנהלי מצטיינים התקיים במכון

 

טקס ההצטיינות נערך זו השנה השנייה, והוא נועד כדי להוקיר חברי סגל מינהלי מצטיינים בעבודתם.


ועדת הבחירה כללה את יו"ר הוועדה - מר שמואל גולדברג, וחברי הוועדה: ישי פיגנבוים, לימור סהר-ענבר, משה ירונסקי, יפעת כהן-רוזנטל, שרון ווסוקי-שפינדלר, איליה לוי. מאיה מסקילסון רכזת הוועדה.

לוועדת הבחירה הוגשו 84 המלצות שונות, ולאחר דיונים ושקלולים נבחרו השנה שבעה עובדים מצטיינים.

 

 

יעל מזר-חאיק, יועצת סיוע לסטודנטים עם לקויות למידה וצרכים מיוחדים במרכז הנגישות של דקאנט הסטודנטים.

מדברי הממליצים: "ליעל תחושת מחויבות ארגונית עמוקה ומחוברות לסטודנטים אותם היא מלווה. יש לי הערכה רבה לדרך המקצועית והרגישה שבה היא מתנהלת מול הסטודנטים באופן שמאזן תמיד בין הצורך של הסטודנט למסגרת האקדמית". היא מכירה כל סטודנט בהיכרות אישית ודואגת שכל אחד ואחת מהם יקבלו מענה אישי, ענייני ואדיב וכראייה לכך תלויים מכתבים ותודות רבות של הסטודנטים על הקירות במרכז הנגישות".

 

אילנה בן נון סיסקל, רכזת דיקאן והתואר ראשון בפקולטה לניהול טכנולוגיה.
מדברי הממליצים: רמת המחויבות של אילנה לארגון, לסטודנטים ולסגל גבוהה ומרשימה במיוחד. אילנה מהווה דוגמא לשירות מצוין מעל ומעבר לציפיות, ומעניקה תחושה של רצון כן לעזור, תוך כדי נגישות מלאה, זמינות ואדיבות. במסגרת זו אילנה מחויבת לסגירת מעגלי טיפול ומענה "מקצה לקצה", ועל כך מקבלת שבחים רבים. אילנה בעלת יחסי אנוש מעולים, נעימת הליכות ומדווחת באמינות ובשקיפות.

 

אתי רץ, מעצבת גרפית במערך השיווק.

מדברי הממליצים: תוצרי עבודתה היפים של אתי הם כרטיס ביקור חשוב של המכון כולו. "מסירות, רצינות, מקצועיות, רוגע, התמקדות בעשייה וזמינות - כל אלו מאפיינים את עבודתה של אתי מול הגורמים השונים – עובדי המכון, ספקים וסטודנטים. אתי מאירת פנים ויש לה סבלנות אין קץ לכל הפונה אליה, ויש רבים כאלה. היא תמיד תשיב בחיוב ובנועם, תציע פתרונות יצירתיים ובסוף כל פרויקט תציג תוצאות עיצוביות ואסתטיות במיוחד.

 

מוטי רוסו, אחראי מערכת מודל במרכז לקידום הוראה.

מדברי הממליצים: מוטי הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה, השולט מצוין ברזי המערכת המתוקשבת. הוא מעניק שירות ברמה גבוהה ביותר, מציע פתרונות יעילים וקלים, תמיד נכון לעזור, להסביר ולתמוך בכל עת. מוטי נעים הליכות, מקרין רצון טוב ומסירות למקום עבודתו, והוא בעל יחסי אנוש מצוינים. עם מוטי על ההגה של המודל יש לנו תחושה שתמיד יש מישהו מאחורינו, ואין ספק שמוטי עושה לא רק את המוטל עליו אלא הרבה מעבר לכך.

 

אורן בן אהרון, עוזר דיקאן הפקולטה לטכנולוגיות למידה.

מדברי הממליצים: אורן מפגין חיבור רב ומחויבות גבוהה לפקולטה לטכנולוגיות למידה וללומדים בה, והוא תורם להצלחתה של הפקולטה בכל ההיבטים. אורן רואה עצמו כמייצג את הפקולטה וצרכיה בכל פעילות – פקולטטית ומוסדית, ופעמים רבות  גורמי חוץ רואים את אורן כפנים של הפקולטה. הוא ניחן במקצועיות גבוהה ומפגין ידע רב, וכל פניה אליו נענית במהירות ובאדיבות. דאגתו של אורן הינה תמיד להשלים את המטלה או הפרויקט שלפניו עד סיומו המוצלח לטובת הסטודנט.

 

רחל שמידט ברד, רכזת קורות חיים אקדמיים בלשכת הנשיא ואחראית נוכחות עובדי מינהל.

מדברי הממליצים: רחל היא יקירת המכון. עם ניסיון של שנים רבות ואמונה חזקה בערכי ויעדי המכון, רחל מבצעת מטלות משתנות בשני תפקידים שונים ונכונה להשקיע מאמצים רבים לטובת העניין. כל זאת במאור פנים, בשקט ובענווה יוצאי דופן, ומתוך אכפתיות כנה ואמתית. רחל מפגינה יושרה ואמינות מוחלטים, היא דייקנית ודיסקרטית, לויאלית ומחויבת לתפקידה ולעובדים כאחד ומעניקה שירות יוצא מן הכלל.

 

יצחק צארום, מנהל צוות שינוע ואירועים במחלקת המשק והאחזקה

מדברי הממליצים: כשאני מדמיין את הקמפוס אני תמיד מדמיין את איציק במשקפי שמש ופנים מאירות- בחום, בקור, בשמש קופחת ובגשם שוטף- איציק תמיד שם. הוא מסור לעבודה ותמיד נותן למקבלי השירות הרגשה נעימה לפנות אליו. איציק מפגין יושרה, מקצועי בהתנהלותו, תמיד עם רצון לעזור ולמצוא פתרונות. פניות לאיציק מטופלת תמיד על הצד הטוב ביותר, והכל בקלילות ובחוש הומור. איציק נוהג באדיבות לכולם ונוקט גישה מכובדת ויפה לעובדים שתחתיו, גם תחת לחץ וכשהזמן דוחק. עם איציק המכון התברך בעובד יוצא מן הכלל המשמש דוגמא ומופת לעמיתיו.


ישי פיגנבוים, מנהל משאבי אנוש: "המכון התברך בעובדים מצטיינים רבים ואני שמח להוקיר אותם. הוקרתם בטקס היא רק חלק אחד קטן ממטרתנו לטפח ולפתח את עובדי המינהל במכון."

 

 

פורסם: 31.10.18