חדשות והודעות

ערב אזרבייג'ן התקיים במכון


HIT אירח ערב חשיפה ישראל אזרבייג'ן בנושא מציאות גאופוליטית של אזרבייג'ן ודרום קווקז. במסגרת האירוע הגיעו למכון חברי כנסת משלל גווני הקשת הפוליטית.

 

ערב ישראל אזרבייג'ן הוא פרי יוזמתו של מר אריה גוט קונסול כבוד של ישראל ב אזרבייג'ן. בארוע אירח נשיא המכון ,פרופסור אדוארד יעקובוב,  נציגים מאזרבייג'ן, המדען הראשי של משרד הקליטה, פרופ' זאב חנין ואת חברי הכנסת, מר ניר ברקת, גב' קטי שטרית ומר יבגני סובה.


האירוע התחיל בפתיחת תערוכה שאורגנה על ידי קרן היידר אלייב (נשיא אזרבייג'ן) "Azerbaijan is the territory of tolerance" ובטעימות של מאכלים אזרים אותנטיים. לאחר מכן עברו המשתתפים לאודיטוריום , אשר התמלא מפה לפה.  

 

מר אריה גוט הנחה את הערב. נשיא המכון פרופ' יעקובוב בירך את האורחים והציג את הפעילויות הענפות הנערכות במכון. כמו כן, בדברי הפתיחה שלו שיתף את הנוכחים בפעילות המכון בכלל מדינות יורו-אסיה ותמיכת משרד החוץ  ביוזמות המכון. בהקשר של הערב התמקד פרופ' יעקובוב בחשיבות האסטרטגית והאנושית של הקשר בין ישראל לאזרבייג'ן.   


במהלך האירוע הוקרנו מספר סרטונים ונערכה הרצאה בנושא" מציאות גאופוליטית של אזרבייג'ן ודרום קווקז" ע"י מר גוט. חברי הכנסת ברקת, שיטרית וסובה דיברו על חשיבות יחסיי ישראל אזרבייג'ן. גם המדען הראשי של משרד הקליטה, פרופ' זאב חנין אשר משמש כראש המרכז ללימודים אסטרטגיים של הקונגרס היהודי EUROASIA נשא דברים באירוע.

 

>
 
דג'ויד ממאדז'אדה, פרופ' יעקובוב, מר אריה גוט פרופ' יעקובוב, אמיר איידינטן המזכיר הראשון לסוגיות פולטיות וביטחון בשגרירות הטורקית דג'ויד ממאדז'אדה אחראי שת''פ ישראל בקרן גידר אלייאב ערב ישראל-אזרבייג'ןערב ישראל-אזרבייג'ןערב ישראל-אזרבייג'ן מר גולדברג, פרופ' יעקובוב, ח''כ ברקת, מר גוט פרופ' שויחט, ח''כ ברקת, ח''כ סובה
<