חדשות והודעות

מרכז סייבר מוקם במכון


HIT מכון טכנולוגי חולון, שם לו כיעד להפוך לאחד ממרכזי ההוראה והמחקר בתחום ה- Cyber Security בישראל בשנים הקרובות. יתרונו של HIT הוא בכך שהוא מאפשר לגעת בפן האקדמי, המחקרי והיצירתי של תחום מרתק זה בכל אחד ממסלולי הלימוד הנלמדים במכון (הנדסה, מדעים וניהול טכנולוגיה בוודאי, אך גם במסלולי הלימוד לעיצוב ולטכנולוגיות למידה), ובכולם יחד במסגרות המולטי-דיסציפלינריות הקיימות במכון (כגון: המרכז לחדשנות).
מעבדת סייבר חדשה במכון הטכנולוגי חולון
כבר בשנה האחרונה הוחל בשיתוף פעולה אינטנסיבי עם חברות תעשייה מובילות בתחום זה מהמגזר הביטחוני והאזרחי כאחד. לצורך זאת, עודכנו תכניות הלימוד ומסלולי ההתמחות בפקולטה למדעים, בפקולטה להנדסה ובפקולטה לניהול טכנולוגיה. כמו כן, רועננו תכנים בקורסים קיימים, נפתחו קורסים חדשים, הוקמו מעבדות ייעודיות לתחום זה ונרקמו שיתופי פעולה במסגרת פרוייקטי גמר עם חברות מובילות בתעשייה.

תנופת עשייה ופיתוח בתחום ה- Cyber Security תימשך גם בשנה"ל תשע"ו, ביתר עוז. מתוכננים להיפתח קורסים חדשים בתחום ה- Cyber Security גם לטובת סטודנטים במסלולי לימוד נוספים (כמו עיצוב וטכנולוגיות למידה) וגם בבית הספר ללימודי תעודה, שכן תחום זה חוצה דיסציפלינות.