חדשות והודעות

נשיא HIT הוזמן לשאת דברים בפתיחת כנס רפואי בינ"ל מקוון בברזיל

 

קורונה - הגל השני בארגנטינה, ישראל ומדינות נוספות: הבנה, התנהגות וחדשנות" היא כותרתו של כנס בינ"ל מקוון המתקיים בין התאריכים 16-17.11.20 ו- 23-24.11.20.

 

 

 

אולי יעניין אותך

ד"ר נעמה קופלמן זכתה במענק מחקר בתחום הקורונה מהקרן הלאומית למדעים

השקת תוכנית הלימודים "טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה"

 

 

בכנס, אשר נערך ביוזמת בית הספר לרפואה באוניברסיטת סאו פאולו, ברזיל, הוזמנו לדבר אנשי ממשל, אקדמיה ורפואה בכירים, על ההיערכות וההתנהלות הכללית נוכח הגל השני של הקורונה השוטף עתה את כל העולם.

 

מ-HIT הוזמנו לנאום בכנס פרופ' אדוארד יעקובוב - נשיא HIT, ד"ר רפאל ברכאן, סגן נשיא לחדשנות, יזמות ובינלאומיות וד"ר נעמה קופלמן, מרצה בכירה במחלקה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה.
בכנס משתתף גם שגריר ישראל בברזיל מר יוסי שלי.

 

פרופ' אדוארד יעקובוב אמר בדברי הפתיחה של המושב הראשון, כי הוא גאה לעמוד בראש מוסד אשר יוצר את העתיד באמצעות תוכניות אקדמיות חדשניות קשובות ומתאימות לצורכי התעשיה, דוגמת התוכנית החדשה לתואר ראשון בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה. "מדובר בתוכנית חלוצית אשר תכשיר את דור העתיד של הרופאים, כמו גם את דור העתיד של מומחי טכנולוגיה וניתוח נתונים". נשיא המכון קרא להמשך שיתוף הפעולה הפורה הקיים בין האקדמיה לבין ארגוני בריאות בברזיל, ארגנטינה ומדינות נוספות, לטובת המאבק הכלל עולמי בנגיף הקורונה.

 

ד"ר רפאל ברכאן ירצה בהמשך הכנס על תפקיד האקדמיה בקידום טכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, במהלך ולאחר משבר הקורונה.

 

ד"ר נעמה קופלמן, מרצה בכירה במחלקה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, תרצה אף היא, על התפשטות של -2 SARS-COV בישראל בהתבסס על רצפים גנומיים מלאים.

ד"ר נעמה קופלמן זכתה במענק מחקר בתחום הקורונה מהקרן הלאומית למדעים. המחקר שלה עוסק בזיהוי מוטציות ספציפיות המעידות על שרשראות הדבקה ועל נתיבי תנועתו של הנגיף מחו"ל לישראל וממקום למקום בתוך המדינה.

 

את הכנס הנחו ד"ר סילבנה קסינסקי, ראש קבוצת טלרפואה ביחידת עמוד שדרה, המחלקה לאורתופדיה וטראומה בבית הספר פאוליסטה לרפואה באוניברסיטת סאו פאולו, ברזיל ופרופ' ז'וזה ג'ארדים, מומחה למחלות בדרכי נשימה, בבית הספר לרופאה פאוליסטה באוניברסיטת סאו פאולו, ברזיל.
 

 

פורסם: 16/11/2020