חדשות והודעות

שיתוף פעולה בין Tiny Love לאקדמיה

שיתוף פעולה בין HIT מכון טכנולוגי חולון וחברת Tiny Love, חברה בינלאומית בתחום מוצרי התפתחות לתינוקות, הוביל לפיתוח מוצר חדש.

מזה כמה שנים נערך שיתוף פעולה פורה בין חברת Tiny Love ,חברה בינלאומית למוצרי התפתחות לתינוקות, למחלקה לעיצוב תעשייתי ב-HIT מכון טכנולוגי חולון. במסגרת שיתוף הפעולה, מלווה Tiny Love סטודנטים שנה ג' בקורס מעשי, המהווה עבורם את הגשר בין עולם האקדמיה לבין העולם העסקי. במהלך ה – 4 שנים האחרונות 2 קונספטים שפותחו על ידי סטודנטיות וזכו במקומות ראשונים עוצבו ופותחו על ידי Tiny Love למוצרי Mass Production המשווקים ברחבי העולם. כמו כן 3 מהסטודנטים לאורך השנים, השתלבו כמעצבים בחברה.
 
במסגרת הקורס שנערך בשנת 2012 יצרה הסטודנטית נעם טוביאס קונספט לשמיכת פעילות הגדלה עם הילד עד גיל 18 חודש, בעוד מרבית השמיכות הקיימות בשוק מתאימות עד לגיל 7-8 חודשים. לאחר הזכייה במקום הראשון נועם הצטרפה לצוות הפיתוח של Tiny Love ולאחר כ - 14 חודשים של פיתוח הושק הקונספט כמוצר בשם: Gymini Developlace שאף הוגש כפטנט על אופני השימוש השונים בשמיכה.
 
המוצר לפני- מוצג ל-Tiny Love במסגרת הקורס
המוצר לפני- מוצג ל-Tiny Love במסגרת הקורס

 
זהו המוצר השני שמשווק לרחבי העולם בעקבות שיתוף הפעולה, המוצר הראשון (Flexi Play) הוא מוצר שפותח מהקונספט שהציגה הסטודנטית יונת לוי בשנת 2010.
 
לאחר מחקר מקיף שערכה, נועם טוביאס הבינה שיש צורך להאריך את תקופת השימוש בשמיכת הפעילות הקיימת, המשמשת את התינוק באופן יומיומי אך לתקופה יחסית קצרה, על מנת לחסוך בכסף ובמקום. בשיתוף עם צוות החברה, ילדים בטווח גילאים 0 עד שנה וחצי והוריהם בחנה את הנושא במטרה לעצב מוצר שכל שלביו שווים בעושרם הוויזואלי והפונקציונלי. תחילה הסתמכה על העיצוב הקלאסי של ה – Gymini (פטנט של חברת Tiny Love)- שמיכה ושתי קשתות באיקס ועל עיצוב זה עשתה מניפולציות פשוטות ליצירת השלבים השונים. בהמשך הבינה שיש צורך לחדש את העיצוב הקיים ולמצוא פתרון אחר ומקורי שיתאים לצרכים החדשים שאפיינה.
 
ההשראה העיקרית למוצר נבעה ממשטחי ג'ימבורי העשויים ספוג הניתנים לחיבור במגוון דרכים וממוצרים העשויים פריסה אחת, נועם רצתה לחבר בין האלמנטים- שמיכה וקשתות, חיבור אותנטי, שישלבם כיחידה אחת. זאת בעיקר על מנת לייצר שינויים פשוטים וקלים בין השלבים ובכדי שלא יהיו אלמנטים פריקים. רוב ההורים ציינו בפניה שמאוד חשוב שהחלקים השונים יבואו כיחידה אחת על מנת לא לאבדם ולאחסון פשוט. מטרה נוספת בפרויקט היתה להביא את כל הפעילויות לידי שימוש בכל אחד מהשלבים, כך שמלבד המבנה עצמו גם הפעילויות השונות ימשיכו לשמש את הילד ככל שהוא גדל ומתפתח. שמיכת הפעילות שעיצבה משתנה למספר מצבים בהתאם לשלבי הגדילה וההתפתחות של הפעוט ומאריכה משמעותית את משך השימוש בה.
 
המוצר אחרי פיתוח יחד עם נעם ו-Tiny Love
המוצר אחרי פיתוח יחד עם נעם ו-Tiny Love

 
נועם טוביאס מספרת על החוויה הייחודית 
"בעקבות הפרויקט והעבודה בחברת Tiny Love , נחשפתי לעולם המדהים של עיצוב מוצרים לתינוקות. זהו תחום מרתק ועשיר וההנאה הגדולה מכל היא לעלות חיוכים על פניהם של התינוקות והוריהם."
 
חברת Tiny Love
החברה גאה בשיתוף הפעולה הפורה, ולשיתוף הפעולה יוצא הדופן שיש לנו עם HIT לאורך השנים. הפעילות המשותפת מביאה ל – Win-Win כאשר Tiny Love זוכה להיות חלק מהכשרת דור העתיד של המעצבים התעשייתיים בארץ, ונהנית מהקונספטים היצירתיים שמפתחים הסטודנטים בליווי מעצבים החברה.
 
לסרטון המציג את השת"פ בין HIT לבין Tiny Love : לחצו כאן
לסרטונים על המוצר שנעם פיתחה יחד עם Tiny Love : לחצו כאן וגם כאן
להסבר על המוצר : לחצו כאן


Tiny Love הינה יצרנית המוצר והינה הבעלים הבלעדית של מלוא הזכויות במוצר, לרבות זכויות הקניין הרוחני. המוצר הוגש לרישום פטנט (Patent Pending)