חדשות והודעות

מה קורה כששוקולד ומעצבים נפגשים?


שיתוף פעולה אמנותי בין אסטלה כיתת אומן ללימודי קונדיטוריה לסטודנטים מהפקולטה לעיצוב, בו סטודנטים מעצבים פסלים משוקולד, יוצג במתחם התחנה בנווה צדק
הקהל יוכל לחזות בתוצאות המרהיבות לאורך תהליך הפיסול והתערוכה בסופו.

בתאריכים 14-15-16 במרס יתקיים במתחם התחנה שבנווה צדק פרויקט פיסול בשוקולד של "אסטלה- כיתת אומן לקונדיטוריה" בשיתוף סטודנטים מהפקולטה לעיצוב.
 
פיסול בשוקולד

לפני מספר שבועות החלה אסטלה להכשיר 16 סטודנטים מהפקולטה לעיצוב, בטכניקות של עבודה עם שוקולד ופיסול בשוקולד. הסטודנטים עברו הכשרה מקיפה במשך עשרה מפגשים בני 5 שעות בכל הנושאים שקשורים לשוקולד, החל מתיאוריה, טמפרור, יציקות, מילוי, פיסול, עבודה חופשית וכד'.
כמו כן אסטלה מנחה את הסטודנטים לקראת הכנת הפסלים ומספקת להם את חומרי הגלם השונים כולל כמויות של למעלה מ 10 ק"ג שוקולד לסטודנט, כל פסל יהיה בממדים של עד מקסימום 1 מטר. בתאריך 14 במרס יגיעו הסטודנטים לפסל פסלים משוקולד לעיני הקהל במתחם התחנה בנווה צדק, ובמשך יומיים נוספים בשישי-שבת הם יציגו את הפסלים ויענו לשאלות הקהל.
 
בואו לראות, להריח ולקחת חלק בחוויה ייחודית ומרשימה!
 
פיסול בשוקולד

"אסטלה-כיתת אומן ללימודי קונדיטוריה" הוא בית ספר ששם לו למטרה להיות מרכז ידע בתחום הקונדיטוריה והקולינריה ולהפיץ ידע זה בשוק הישראלי.
החברה מפעילה שני בתי ספר: בתחומי הקונדיטוריה, לחמים ושוקולד בגבעת שמואל ובתחום הקולינארי בתל-אביב. בראש הצוות – אסטלה שזכתה להכרה בינלאומית ומכהנת כ Chocolate Ambassador מטעם יצרנית השוקולד הגדולה בעולם חברת BARRY-CALLEBAUT . מאז נוסד בית הספר, לפני 10 שנים, סיימו את לימודיהם מעל ל- 4,000 תלמידים.
 
פיסול בשוקולד פיסול בשוקולד פיסול בשוקולד
 
הסטודנטים שהשתתפו בפרוייקט נחשפו לעבודה עם חומרים מעולם תוכן חדש. ההתנסות והיצירה בחומרים מגוונים ככל האפשר מרחיבה אופקים ומביאה לתוצרים מרשימים. בואו לראות ולהתרשם!
 

לפרטים נוספים :
פתיחת התערוכה: יום חמישי 14/3/13 בשעה 20:00 למוזמנים
ביום חמישי 14/3/13 הסטודנטים יעצבו מול הקהל פסלים,
בשישי-שבת 15-16/3/13 הפסלים יוצגו לקהל הרחב במבנה 5 בכניסה למתחם התחנה.