חדשות והודעות

Better Place ו-HIT מכון טכנולוגי חולון גאים להציג את התערוכה:"הכרזה סביבתית"


התערוכה תיפתח בערב נר ראשון של חנוכה, יום חמישי 2 בדצמבר בטקס חגיגי,במרכז המבקרים של Better Place בפי גלילות התערוכה פתוחה ללא תשלום לקהל הרחב במרכז המבקרים של Better Place בפי גלילות בין התאריכים 3-31 בדצמבר ימים א',ג',ה' 09:00-17:00, ימים ב' ו ד' 09:00-19:00, יום ו' 09:00-13:00
Better Place ו-HIT מכון טכנולוגי חולון גאים להציג את התערוכה: "הכרזה סביבתית". תערוכה אינטליגנטית, נטולת פילטרים ובועטת המציגה סוגיות כואבות העוסקות בשימור סביבתי, קיימות והשפעתו ההרסנית של האדם על סביבתו. תערוכת הכרזות "הכרזה סביבתית" מציגה זווית חדשה ומרתקת דרך עיניהם של דור המעצבים הצעיר מהמחלקה לעיצוב תקשורת חזותית. התערוכה תיפתח בערב נר ראשון של חנוכה, יום חמישי 2 בדצמבר במרכז המבקרים של Better Place בפי גלילות ותוצג במשך חג חנוכה ועד סוף דצמבר.
 
סטודנטים לעיצוב תקשורת חזותית בHIT מכון טכנולוגי חולון חקרו בשנה האחרונה נושאים סביבתיים הקרובים לליבם והתוודעו לדיון הציבורי המתקיים בעניינם. עיצוב בעל אמירה נוקבת ויכולת לשנות תודעה ודפוסי חשיבה אינו יכול להתקיים ללא העמקה, ירידה לפרטים ופענוח פשרם של דברים. התהליך העיצובי הופך למסע של גילוי אינטלקטואלי כאשר מושא מחקרם של הסטודנטים נמצא מחוץ לתחום העיצוב.
 
התקשורת החזותית מהווה כלי לביטוי רעיונות המתגבשים עקב חשיפת הסטודנטים לעולם תוכן העוסק בשימור סביבתי, קיימות, סוגיות מדעיות, תופעות ותהליכים לא רצויים המתקיימים לדאבוננו עקב השפעת האדם על סביבתו.
מטרת תרגיל מסוג זה הינה חשיפת הסטודנטים לחומרים כתובים ותיעודיים, הגברת מודעות ויצירת הזדהות בנושא הנדון. המטרה השנייה הינה שיכלול היכולת להעביר מסר ולתקשר באמצעים חזותיים.
 
מטרת כרזות אלו אינה להוות קישוט בלבד ואנו תקווה כי בשל כוחן ומיידיותן הרעיונית והחזותית הן תהוונה קרקע פורייה לדיון, מודעות והנעה לפעולה.
 
הפקולטה לעיצוב ב- HIT מכון טכנולוגי חולון חרטה על דיגלה לעודד פעילות עיצוב המונעת משיקולים חברתיים וסביבתיים ולהכשיר דור של מעצבים הפועל מתוך מעורבות ואחריות סביבתית וחברתית. קורסים רבים בפקולטה לעיצוב מאפשרים לסטודנטים להיחשף לעולם התוכן הנרחב והמגוון של עיצוב לקיימות ולרכוש כלים והתנסויות שיכשירו אותם להתמודדות עם האתגרים הסביבתיים והחברתיים שניצבים מול מעצבים בני ימינו.
 
 Better Place Center נפתח לקהל הרחב במתחם פי גלילות לפני כחצי שנה ומאז עברו בו למעלה מ 30,000 מבקרים מישראל ומהעולם. המרכז מאפשר לקהל חוויה מיוחדת במינה, חוויה אשר מציגה ומדגימה את חזון התחבורה החשמלית ותרומתו לאיכות הסביבה בצורה מוחשית, הכוללת גם אפשרות לנהיגה במכונית החשמלית והיכרות עם טכנולוגיית החלפת הסוללה.
 
המרכז הוקם בתוך אחת משתי החביות האחרונות שנותרו במתחם פי גלילות, שהיוותה בעבר חלק ממערך אספקת הדלק במדינת ישראל, ושומרה במלואה במהלך השיפוץ ובנית המרכז.
 
 Better Place Center הינו מרכז ראשון מסוגו בעולם המדגים את הפתרון המלא של Better Place למעבר לתחבורה חשמלית נקייה. המרכז מספק למבקרים ידע חדש על המערכת האקולוגית המשותפת לכולנו, על תמונת מצב התחבורה העולמית ועל ההזדמנות שניתנה לנו לחולל שינוי אמיתי בסביבה שלנו, ולהשפיע על עתיד כדור הארץ.
 
התערוכה "הכרזה סביבתית" בשיתוף Better Place ו-HIT מכון טכנולוגי חולון
פתוחה ללא תשלום לקהל הרחב
במרכז המבקרים של Better Place בפי גלילות
בין התאריכים 3-31 בדצמבר
ימים א',ג',ה' 09:00-17:00,
 ימים ב' ו ד' 09:00-19:00,
 יום ו' 09:00-13:00
 לפרטים נוספים ניתן לפנות לאיריס זילברמן : 03-5026681
 
Better Place Better Place Better Place
Better Place Better Place